Jump to content

missie voor politie


Timmy269

Recommended Posts

Mijn zoon speelt dit op de ps4 en wil graag als politieagent missies doen. We hebben al zitten zoeken en we zijn al geraakt dat we een lspd kunen zijn of politie op de bromfiets.

Zo'n beetje rond rijden in een politieauto of moto is ook niet leuk zonder missie. Hoe kan je die missies krijgen om boeven te vangen, achtervolgingen mee te doen ... op een PS

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum! :)

 

Helaas heeft GTA V geen zij-missies die je de mogelijkheid geven om als een agent te spelen. Deze waren in de eerdere GTA's wel aanwezig onder de naam 'Vigilante'. Wel is het mogelijk om na de missie 'I Fought the Law' een motoragent uniform aan te trekken als Michael of Trevor. Maar opnieuw: hier kan je geen echte missies mee doen. Op de PC heb je wel een modificatie, en wellicht dat je deze gezien hebt, waarmee je als agent achtervolgingen e.d. kunt starten. Maar dit is dus alleen voor de PC.

 

Dus om het antwoord kort te houden: op de PS4 is het helaas niet mogelijk om als een agent missies te spelen. :( 

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum! :)

 

Helaas heeft GTA V geen zij-missies die je de mogelijkheid geven om als een agent te spelen. Deze waren in de eerdere GTA's wel aanwezig onder de naam 'Vigilante'. Wel is het mogelijk om na de missie 'I Fought the Law' een motoragent uniform aan te trekken als Michael of Trevor. Maar opnieuw: hier kan je geen echte missies mee doen. Op de PC heb je wel een modificaties, en wellicht dat je deze gezien hebt, waarmee je als agent achtervolgingen e.d. kunt starten. Maar dit is dus alleen voor de PC.

 

Dus om het antwoord kort te houden: op de PS4 is het helaas niet mogelijk om als een agent missies te spelen. :( 

jammer, ik neem aan de GTA4 niet op de PS4 werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Timmy269 zei:

jammer, ik neem aan de GTA4 niet op de PS4 werkt?

Nee, op de PS4 is GTA IV niet beschikbaar. Wel zijn de wat oudere GTA's (GTA III, Vice City en San Andreas) beschikbaar op de PS4. Deze bevatten ook alle drie de 'Vigilante' zij-missies. 

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, PrioX zei:

Nee, op de PS4 is GTA IV niet beschikbaar. Wel zijn de wat oudere GTA's (GTA III, Vice City en San Andreas) beschikbaar op de PS4. Deze bevatten ook alle drie de 'Vigilante' zij-missies. 

Bedankt voor de info

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Timmy269 zei:

Deze moet ik me dus aanschaffen om de politie missies te kunnen doen https://www.gamemania.nl/Games/pc/126695_grand-theft-auto-v?

 

Ja, als je GTA V op de PC wilt spelen om bijvoorbeeld politie modificaties te installeren dan is dat de juiste versie. 

 

11 uur geleden, Timmy269 zei:

Werkt deze op Windows 10 met als hardware:

Azus P8z77-V delux

intel core I7 3770K

2x Kingston hyper X predator XMP 16gb DIMM DDR3 - 2400?

Sorry, hier heb ik echt nul verstand van dus ik durf je dit niet te vertellen. Op WikiGTA staan de systeemeisen voor GTA V vermeld. Misschien dat je dit zelf even kunt bekijken en vergelijken. Misschien dat een ander lid dit topic ziet en je misschien bevestiging kan geven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel nu nog voor PC kopen voor bijna vijftig euro is wel een rip-off hoor. Via Steam heb je een digitale download voor iets minder dan dertig euro. Misschien is het zelfs nog ergens goedkoper te vinden.

 

Voor het systeem dat je hebt opgelijst: processor en RAM is voldoende, maar zit er ook een grafische kaart in? Druk op Windowstoets + R op het toetsenbord. In het Uitvoeren venster typ je dxdiag. Op het tabblad Beeldscherm moet je even kijken naar de naam, fabrikant en/of chiptype.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...