Jump to content

Guarma bereiken lukt niet


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Daar heb je wel een punt, maar,.... RDR2 is vergelijkbaar, dat ligt niet aan rockstargames maar aan de spelers. Dit zie je in elke online shooter. RDRonline krijgt binnenkort een update om het probleem van griefers aan te pakken. Die update komt 26-2-2019 dus heb je nog zo'n 12 dagen om je te vermaken met de storymode van RDR2. Tijd zat om een nieuwe game te starten en na elke missie handmatige te saven. Mocht je toch de moed hebben om opnieuw te beginnen dan zal je raar opkijken als het verhaal anders verloopt, ik ben aan mijn 3e playthrough begonnen. De 1e keer dat ik RDR2 speelde heb ik chapter 1 vier keer opnieuw gespeeld.

 

Voor mij staat GTAV en RDR2 eenzaam aan de top. Hoe hard die stront ook wordt, ik blijf eten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_FUNPLAYER

    18

  • ViX_EleCtriX

    9

  • PrioX

    6

  • RedDeadRedemption

    5

5 minuten geleden, ViX_EleCtriX zei:

Daar heb je wel een punt, maar,.... RDR2 is vergelijkbaar, dat ligt niet aan rockstargames maar aan de spelers. Dit zie je in elke online shooter. RDRonline krijgt binnenkort een update om het probleem van griefers aan te pakken. Die update komt 26-2-2019 dus heb je nog zo'n 12 dagen om je te vermaken met de storymode van RDR2. Tijd zat om een nieuwe game te starten en na elke missie handmatige te saven. Mocht je toch de moed hebben om opnieuw te beginnen dan zal je raar opkijken als het verhaal anders verloopt, ik ben aan mijn 3e playthrough begonnen. De 1e keer dat ik RDR2 speelde heb ik chapter 1 vier keer opnieuw gespeeld.

 

Voor mij staat GTAV en RDR2 eenzaam aan de top. Hoe hard die stront ook wordt, ik blijf eten.

RDR2 Online ga ik toch niet doen. Ik zal wel storymode blijven spelen.

Maar het is wel beetje schuld van Rockstar zelf door oorlog updates toe te voegen aan GTA ! Als er geen War-cars maken, zouden spelers ze niet spelen. Beetje aanzetten tot geweld.

Mja eigenlijk sta ik ook wel verbaasd als je ziet hoe ze laten zien als je een dier velt ! GAIA dierenrechten :) 

 zal proberen na mijn 100% een nieuw spel te doen, ben nu aan 93% en is eerlijk mijn allereerste spel dat ik zover raak en graag doe !!!

Enkel dat Guarma foutje stak me tegen :) 

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, ViX_EleCtriX zei:

Daar heb je wel een punt, maar,.... RDR2 is vergelijkbaar, dat ligt niet aan rockstargames maar aan de spelers. Dit zie je in elke online shooter. RDRonline krijgt binnenkort een update om het probleem van griefers aan te pakken. Die update komt 26-2-2019 dus heb je nog zo'n 12 dagen om je te vermaken met de storymode van RDR2. Tijd zat om een nieuwe game te starten en na elke missie handmatige te saven. Mocht je toch de moed hebben om opnieuw te beginnen dan zal je raar opkijken als het verhaal anders verloopt, ik ben aan mijn 3e playthrough begonnen. De 1e keer dat ik RDR2 speelde heb ik chapter 1 vier keer opnieuw gespeeld.

 

Voor mij staat GTAV en RDR2 eenzaam aan de top. Hoe hard die stront ook wordt, ik blijf eten.

Had nog 1 ernstig vraagje: Ik heb nu 92% dus, maar als ik het spel opnieuw speel en mijn 92% behoudt op savegame, dus een nieuw spel beginnen en opslaan, hoe staat het dan met je Social Club account? Is daar dan je 92% weg en je bereikte dieren en chapters ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het allemaal niet zeker,...maar:

 

Socialclub "kijkt" volgens mij naar je laatste "Autosave". Vandaar dat je die "Autosave" uitzet voordat je een "Savegame" start. Als je RDR2 opstart zal je altijd beginnen vanaf die laatste "Autosave". Doe je een "Replay Mission" dan kom je na die mission weer automatisch in die laatste "Autosave". Start je een "Savegame" zonder je "Autosave" uit te zetten dan verlies je dus je voortgang. 

 

Start je een "Newgame" dan behoud je al je "Trophies", maar je "Socialclub" zal dus resetten naar 0%.

 

Aangezien je weinig tot geen handmatige "Savegames" hebt lijkt het me zinvol om opnieuw te beginnen. Heb je verder alles gedaan? Gunslingers? Schatkisten? etc etc etc enzovoorts,...

 

Je kunt dus meerdere "Savegames" maken in chapter 4. Honor hoog of laag bijvoorbeeld,.... 1 ding kan ik je verzekeren, je game zal nooit hetzelfde zijn als de keer daarvoor.

 

Al met al vind ik het zinloos om zoveel moeite te doen voor een papegaai,... Je kunt beter proberen om alle games op goud en/of plutonium,...sorry platinum te krijgen.

Bewerkt: door ViX_EleCtriX
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, ViX_EleCtriX zei:

Ik weet het allemaal niet zeker,...maar:

 

Socialclub "kijkt" volgens mij naar je laatste "Autosave". Vandaar dat je die "Autosave" uitzet voordat je een "Savegame" start. Als je RDR2 opstart zal je altijd beginnen vanaf die laatste "Autosave". Doe je een "Replay Mission" dan kom je na die mission weer automatisch in die laatste "Autosave". Start je een "Savegame" zonder je "Autosave" uit te zetten dan verlies je dus je voortgang. 

 

Start je een "Newgame" dan behoud je al je "Trophies", maar je "Socialclub" zal dus resetten naar 0%.

 

Aangezien je weinig tot geen handmatige "Savegames" hebt lijkt het me zinvol om opnieuw te beginnen. Heb je verder alles gedaan? Gunslingers? Schatkisten? etc etc etc enzovoorts,...

 

Je kunt dus meerdere "Savegames" maken in chapter 4. Honor hoog of laag bijvoorbeeld,.... 1 ding kan ik je verzekeren, je game zal nooit hetzelfde zijn als de keer daarvoor.

 

Al met al vind ik het zinloos om zoveel moeite te doen voor een papegaai,... Je kunt beter proberen om alle games op goud en/of plutonium,...sorry platinum te krijgen.

Het is inderdaad heel onozel om van 0 te herbeginnen, en elk dier weer te moeten bestuderen, tracken, doden en vellen, en elke chapter opnieuw doen en mijn behaalde dreamcatchers, sigaretten cards, strangers, bountys, ……… alles van 0 terug opnieuw dus. Is echt heel oliedom ! En het is niet enkel die "papegaai", die "100% dieren compendium" was voor me heeeeeeeel belangrijk :(  meer zelfs dan de missies !

 

Misschien een nieuw social account maken. Maar hoe doe ik dat met mijn PS4 :( 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb volgende gedaan: mijn Social club account een familie lid toegevoegd en dan mijn PS4 niet aangemeld via mijn account maar via mijn "familielid" account. Nu speelt hij dus RDR2 als begin chapter 1 in de sneeuw met de hele bende. Dus dat is oke.

Op mijn Social Club kan ik nog mijn 92% zien van mijn behaalde resulaten, maar als ik daar uitlog en om mijn resultaten te zien van mijn familielid account, dan moet ik mij bij Social Club uitloggen en weer inloggen, maar deze blijft dezelfde Sony Network nickname behouden, je PSN naam. Nu weet ik niet of deze dan de 92% zal overschrijven? Want het spel is helemaal nieuw, heb 1 savegame gedaan als familielid, en als ik terug ga als mijn account heb ik weer mijn 92% op PS4. Maar heb schrik dat als ik mijn PS4 link aan SocialClub, hij het als zelfde zal zien? Mits mijn PSN SocialClub gelinkt wordt aan je Sony naam?

 

Dank je

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik ben nieuw hier en heb een vraagje voor jullie. Ik heb Red Dead Redemption 2 helemaal uitgespeeld en nu wil mijn jongere broer het spel ook spelen. Echter, we bezitten 1 playstation 4 die we dus delen. En als mijn broer zijn spel wil opslaan op Rockstar Social Club dan geeft de site dus mijn spel (100%) weer. Mijn broer heeft een eigen account aangemaakt maar dan vragen ze om je playstation te linken aan je account. Maar die playstation heeft dus al een link, namelijk de mijne.

Hoe los ik dit probleem op? Want wil echt niet mijn 100% kwijt zijn, maar mijn broer zou toch ook een eigen social club kunnen hebben?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis is je Social Club-account gelinkt aan je PSN-account en dus niet aan je PS4. Als je broer een eigen SC-account en PSN-account heeft, kan hij die normaal aan elkaar linken en zou er geen probleem moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je nodig:

  1. Een tweede PlayStation Network account.
  2. Een tweede Rockstar Social Club account.

Wat je hierna gaat doen is simpel. Je zorgt dat je bent uitgelogd op je originele Social Club account waarop de 100% vermeld staat. Je logt dus in op het account die op het begin van het spel is. Dit account ga je nu linken met je tweede PSN-account waarop je dus opnieuw bent begonnen. Dit moet gewoon mogelijk zijn. Je Playstation en Social Club account staan op geen enkele manier verbonden met je PC. Ikzelf heb namelijk ook twee Social Club accounts waartussen ik wissel. Je hoeft dus alleen van accounts te wisselen door uit- en in te loggen. 

 

Of in het kort: je koppelt het PSN-account van je broer gewoon met een tweede RSC-account. Dit moet mogelijk zijn. Het is niet de Playstation die gekoppeld wordt, maar het account waarop je speelt/bent ingelogd.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, PrioX zei:

Wat heb je nodig:

  1. Een tweede PlayStation Network account.
  2. Een tweede Rockstar Social Club account.

Wat je hierna gaat doen is simpel. Je zorgt dat je bent uitgelogd op je originele Social Club account waarop de 100% vermeld staat. Je logt dus in op het account die op het begin van het spel is. Dit account ga je nu linken met je tweede PSN-account waarop je dus opnieuw bent begonnen. Dit moet gewoon mogelijk zijn. Je Playstation en Social Club account staan op geen enkele manier verbonden met je PC. Ikzelf heb namelijk ook twee Social Club accounts waartussen ik wissel. Je hoeft dus alleen van accounts te wisselen door uit- en in te loggen. 

 

Of in het kort: je koppelt het PSN-account van je broer gewoon met een tweede RSC-account. Dit moet mogelijk zijn. Het is niet de Playstation die gekoppeld wordt, maar het account waarop je speelt/bent ingelogd.

 

 

Ok dank je :) 

Want momenteel heb ik:

Mijn Playstation Network account (master) en Rockstar Social Club account (100%).

Mijn broer heeft een Playstation Network account (sub van master) en Rockstar Club account (0%). Hij kan RDR2 spelen van in begon 0% maar opslaan op RSC niet.

En had schrik als die 2de Social Club account werd gelinkt aan mijn PSN dat ik dan mijn 100% kwijt was.

Dus ervoor zorgen dat mijn broer zijn eigen persoonlijke PSN heeft.

Hopelijk gaat hij dan niet ook de Playstation Plus kaart van 59euro moeten betalen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Playstation. Maar ik geloof dat het aanmaken van een account gewoon gratis is, en dat enkel online gamen een betaalt abonnement vereist (PS Plus). Wat je broer gewoon kan doen is een gratis account aanmaken voor zichzelf en deze dan linken met het ''lege'' Social Club account. 

 

Jouw 100% op Social Club staat verbonden met jouw PSN-account. Je progressie op Social Club zal pas verdwijnen wanneer je deze twee accounts van elkaar ontkoppelt en niet eerder. Dus zolang je jouw Social Club account niet linkt met het PSN-account van je broer (de 0%) is er niks aan de hand. En ook al gebeurt dat wel, je kunt je account altijd opnieuw koppelen waardoor je progressie gewoon terugkomt. Pas wanneer je je savegame verwijdert ben je de 100% kwijt. 

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, PrioX zei:

Ik heb geen Playstation. Maar ik geloof dat het aanmaken van een account gewoon gratis is, en dat enkel online gamen een betaalt abonnement vereist (PS Plus). Wat je broer gewoon kan doen is een gratis account aanmaken voor zichzelf en deze dan linken met het ''lege'' Social Club account. 

 

Jouw 100% op Social Club staat verbonden met jouw PSN-account. Je progressie op Social Club zal pas verdwijnen wanneer je deze twee accounts van elkaar ontkoppelt en niet eerder. Dus zolang je jouw Social Club account niet linkt met het PSN-account van je broer (de 0%) is er niks aan de hand. En ook al gebeurt dat wel, je kunt je account altijd opnieuw koppelen waardoor je progressie gewoon terugkomt. Pas wanneer je je savegame verwijdert ben je de 100% kwijt. 

ok dank je, want dit is echt het eerste spel dat ik echt 100% heb uitgespeeld. Ben er wel fier op en wil dat niet kwijt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...