Jump to content

[CM19] Club Manager 2019 (meningen gevraagd!)


dextro99

Recommended Posts

Hey GTA-ers,

 

Ik loop momenteel stage bij een Nederlands gamebedrijf waar ze werken aan een nieuwe voetbalmanagergame, denk dat ik hier in de juiste categorie zit (mocht dit niet het geval zijn, gelieve mijn topic te verplaatsen). Het gaat om Club Manager 2019, op dit moment in soft launch en vooralsnog alleen beschikbaar als browsergame.

 

Mijn taak is op dit moment voornamelijk het verzamelen van feedback voordat de game global gelaunched wordt en ook op Steam, iOs en Android e.d. beschikbaar komt. Het spel kan hier gespeeld worden:
https://www.clubmanagergame.com/nl/

 

Het is (naar mijn mening) wel een beetje een typisch F2P / pay to win spel waardoor testen zonder currencies niet echt makkelijk gaat. Heb gelukkig wel de privileges om mensen die het spel testen te voorzien van in-game currencies (1,000 manager coins, 25,000 manager cash), mocht je hier gebruik van willen maken moet je even je managernaam achter laten in dit topic (of in PM), dan kan ik regelen dat het wordt toegevoegd aan je testaccount.

 

Het liefst ontvang ik een paar punten positieve feedback en een paar verbeterpunten. Bijvoorbeeld:

 

Positief
- Mooie graphics
- Card packs

 

Negatief
- Pay-to-win
- Lange wachttijden

 

Wordt zeer gewaardeerd!

 

Groet,

 

Dennis

1_1976x1486_3.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...
Op 11-2-2019 om 17:16, dextro99 zei:

Hey GTA-ers,

 

Ik loop momenteel stage bij een Nederlands gamebedrijf waar ze werken aan een nieuwe voetbalmanagergame, denk dat ik hier in de juiste categorie zit (mocht dit niet het geval zijn, gelieve mijn topic te verplaatsen). Het gaat om Club Manager 2019, op dit moment in soft launch en vooralsnog alleen beschikbaar als browsergame.

 

Mijn taak is op dit moment voornamelijk het verzamelen van feedback voordat de game global gelaunched wordt en ook op Steam, iOs en Android e.d. beschikbaar komt. Het spel kan hier gespeeld worden:
https://www.clubmanagergame.com/nl/ geometry dash online

 

Het is (naar mijn mening) wel een beetje een typisch F2P / pay to win spel waardoor testen zonder currencies niet echt makkelijk gaat. Heb gelukkig wel de privileges om mensen die het spel testen te voorzien van in-game currencies (1,000 manager coins, 25,000 manager cash), mocht je hier gebruik van willen maken moet je even je managernaam achter laten in dit topic (of in PM), dan kan ik regelen dat het wordt toegevoegd aan je testaccount.

 

Het liefst ontvang ik een paar punten positieve feedback en een paar verbeterpunten. Bijvoorbeeld:

 

Positief
- Mooie graphics
- Card packs

 

Negatief
- Pay-to-win
- Lange wachttijden

 

Wordt zeer gewaardeerd!

 

Groet,

 

Dennis

1_1976x1486_3.png

:)))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...