Jump to content
PrioX

Red Dead Redemption 2 ondergaat grafische downgrade


medium.rdr2patchbanner.jpg.62301e5596d22

 

Sinds de laatste update gaan er berichten rond dat Red Dead Redemption 2 mogelijk een grafische downgrade heeft gekregen. Het beeldkwaliteit zou zonder melding van Rockstar Games zijn aangepast waardoor het nu minder goed oogt. De zogeheten ambient occlusion is aangepast waardoor de belichting op veel punten compleet anders is. Dit effect is duidelijk te zien wanneer je twee objecten met elkaar in contact ziet. Voorheen waren deze details afgewerkt met o.a. schaduwen. Nu is dit in veel gevallen niet meer het geval. Waarom Rockstar dit heeft aangepast is niet duidelijk, en zij hebben ook nog geen verklaring gegeven. 

 

Twittergebruiker en RDR2-speler Darealbandicoot heeft twee afbeeldingen van voor en na de update naast elkaar gezet. Je kunt hierin duidelijk zien dat de belichting anders is.

 

 

 

Overigens heeft Rockstar vandaag wel een kleine update uitgebracht voor Red Dead Redemption 2. Deze update zorgt voor een verbeterde matchmaking voor Showdown modi op Red Dead Online. 

 

Bron: Gamerant.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lastig te zien in die screenshots tot dat je andere Twitter berichten ziet met vergelijkingen.

 

Lijkt mij eerder een foutje van R*. Het spel heeft altijd goed gedraaid op mijn PS4. Ook dus met die fancy schaduw effecten wat het spel mede zo mooi maakt 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De laatste keren dat ik de game speelde had ik ook meer last van pop-ins, dus bijvoorbeeld koetsen die plots spawnden. En ook de wereld leek minder levendig, ik kwam minder dieren en NPCs tegen. Hopelijk wordt dit gefixt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...