Jump to content

Craften


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

18 minuten geleden, Platypus zei:

Dat komt denk ik omdat je inventaris vol is. Je kunt geen items craften omdat er geen plaats meer is, dus je moet wat items verwijderen/consumeren.

zal eens proberen een en ander te verwijderen. Maar wat je craft is toch eigenlijk al in je bezit? Dus je snake oil en je Tobacco wordt gewoon samengevoegd maar eigenlijk komt er toch niets nieuw bij in je zakje :) 

Begrijp al dat eten en craften niet goed. Zo ben ik al van begin spel tot nu 96% al heel de tijd "underweight" . Ah ik eet meer dan in het echte leven :D:D 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Begrijp NIETS van dat craft gedoe ! :(

 

Zo bv Survivalist 8 waar je 5 dingen moet craften:

 

0 of 1 Homing Tomahawk crafted

1 of 1 Improved Tomahawk crafted    (ok)

0 of 1 Volatile Dynamite crafted

0 of 1 Volatile Fire Bottle crafted

 

Voor de volgende craften heb ik in mijn satchel ALLE benodigdheden en toch kan ik ze niet craften. Ik weet niet waarom niet ! Heb elke pamflet en elke benodigheden als animal fat, moonshine, owl feather, dynamite, ….. erger nog ik heb al in mijn bezit een Homing Tomahawk en een Volatile fire bottle en toch heb ik enkel die improved als geldig.


Net zelfde verhaal als bij herbalist 5 Indian Tobacco heb ik er 2 van de 9 en verder raak ik niet ondanks alles in bezit

Link to comment
Delen op andere websites

@GTA_FUNPLAYER Ik heb je topic samengevoegd met je andere crafting topic.

 

Zoals ik al eens zei: waarschijnlijk zit je inventaris vol. Je kunt maar een bepaald aantal tomahawks, fire bottles,... dragen en volgens mij zit je dus aan het maximum. Je moet er dus een aantal verwijderen als je wilt craften.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar wat verwijderen ? Als je bepaalde dingen verwijder die je misschien maar 1 malig kan vinden? Ik heb zo bijna heel mijn satchel (zakje in nl) verwijderd behalve dingen als juwelen, brieven en documenten en beelden, dus veel dierlijke dingen weggedaan en nog was het niet goed.

 

 

Zo zie je nu : HEEL mijn satchel bijna weggedaan behalve enkel de dingen die je nodig hebt voor deze challenge en nog niet kunnen :( rotmiserie

en you tube geeft ook niets nuttig weer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel de items die je wilt craften moet je verwijderen. Je kunt maar X aantal homing tomahawks dragen, dus als je al aan dat aantal zit kun je er geen meer craften.

 

@GTA_FUNPLAYER Als je nog maar net een bericht hebt geplaatst en je wilt nog iets toevoegen, gelieve dan je bericht te bewerken in plaats van een nieuw bericht te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bericht verwerkt maar er moet ites fout gelopen zijn want zoals je kan zien staat er duidelijk : Bewerkt: zojuist door GTA_FUNPLAYER  . Deze site flipt vaak op mijn pc.

 

Heb mijn Homing tomahawk weggesmeten, dan heb je als resultaat dat je wel een uilen veer hebt maar geen tomahawk meer ! Maar als je AL IN BEZIT bent van een homing tomahawk, waarom neemt hij die dan niet aan als challenge gedoe. Er zijn veel fouten hoor in dat spel. Hoe mooi het uiterlijk ook is gedaan van graphics, er zijn veel dingen waar niet goed over nagedacht is

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

29 minuten geleden, Platypus zei:

Echt duidelijk vind ik jouw uitleg niet, maar als ik het goed begrijp heb je nu een tomahawk minder in bezit? En lukt het nu om er een te craften?

Heb bij Emerald gewacht tot nacht om een uil te pakken, dan  1 van mijn 3 al bezittende Homing tomahawk gewoon weggesmeten in het veld ergens, om vervolgens bij de Fence een nieuwe tomahawk te kopen en dan craften. Maar wat een gedoe allemaal, zeker als je AL in bezit was ervan. Gewoon dus alles wegdoen en weer opnieuw kopen. Is toch belachelijk? Waarom kan die challenge dan niet aanvaarden dat je het al had.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...