Jump to content
PrioX

'GTA 6 is al enige tijd in ontwikkeling'


Dat er een nieuwe Grand Theft Auto uitkomt is eigenlijk geen verassing meer. De vraag is eerder wanneer we deze dan in ontvangst mogen nemen. Daarover kunnen we genoeg speculeren, al gaan de vermoedens van de menigte naar 2021 of 2022. 

 

Recent is GTA 6 opgedoken op het CV van Bibin Michael die enige tijd bij Rockstar India heeft gewerkt. Hierop is af te lezen dat Bibin heeft meegeholpen aan het ontwerpen van voertuigen voor GTA Online updates en GTA 6. Ook heeft hij meegeholpen aan Red Dead Redemption 2 waar hij op de bedank-pagina vermeld werd. De vermelding van GTA is inmiddels verwijderd van het CV.

 

large.gta6michaelcv.png.6a2f90bcb665b02326d5891edb8c601e.png

Foto: Techtastic.nl

 

Er zijn nog altijd geen officiële berichten over GTA 6 de deur uit gedaan door Rockstar Games of Take-Two Interactive, en de berichten die rond gaan zijn gebaseerd op geruchten, speculaties en wensen. Zo is de codenaam van GTA 6 vermoedelijk ''Project Americas'' wat eventueel kan wijzen op meerdere Amerikaanse locaties. 

 

Waar moet de volgende GTA zich volgens jou gaan afspelen?

 

Bron: Techtastic.nl

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik gok dat de game al sinds release van GTA V in ontwikkeling is. Heb ergens gelezen dat Rockstar direct aan GTA V is begonnen na de GTA IV release.

 

Hoop trouwens dat de geruchten waar zijn dat we een high def versie van Vice City krijgen! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hang on, Project Americas kan inderdaad impliceren dat je een Vice City en dan een Havana, San Juan of Medellin-spoof als tweede hub hebt. Het is maar een werknaam, maar zoiets is met het hoog op '80s drugsmokkel wel een mogelijkheid.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De geruchtenmolen draait op volle toeren, leuk.

 

Het is ook niet voor het eerst dat een Rockstar-medewerker iets op een CV heeft staan waarin wordt verwezen naar een volgende GTA. Ik ben wel benieuwd, we zijn nu 5,5 jaar verder, dus de volgende mag van mij wel aangekondigd worden. Kunnen we weer 2 jaar hypen op een paar screenshots en wat filmpjes.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, Guardian1980 zei:

De geruchtenmolen draait op volle toeren, leuk.

 

Het is ook niet voor het eerst dat een Rockstar-medewerker iets op een CV heeft staan waarin wordt verwezen naar een volgende GTA. Ik ben wel benieuwd, we zijn nu 5,5 jaar verder, dus de volgende mag van mij wel aangekondigd worden. Kunnen we weer 2 jaar hypen op een paar screenshots en wat filmpjes.

Please no :P  Ik kan me de gekke tijden nog steeds goed herinneren dat er eens per maand of meer een paar screenshots werden gepubliceerd in 2012. Sommige screenshots lieten ook goed zien dat het spel nog zwaar in ontwikkelingsfase was. Maar goed, ik ben enorm slecht met controllers dus zullen wij mensen die kb+m prefereren langer moeten wachten.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat er een nieuwe GTA gaat komen lijkt mij wel wiedes. R* zal nooit dit geld laten liggen.

 

Echter de vraag is hoe lang het gaat duren, waar het gaat spelen, etc...

Waarschijnlijk vragen waar wij nog lang op moeten wachten. Ik verwacht niet dat er dit jaar een nieuwe GTA uit gaat komen. Ik verwacht eerder op de nieuwe PS5, die op zijn vroegst pas in 2020 uitkomt.

 

Die project namen verwacht ik niet zo veel aan. GTAV hete bijvoorbeeld 'Project Rush', wat ook niet heel veel met Los Santos en Los Angeles heeft te maken.

 

Hopelijk komen er snel betrouwbaardere geruchten met meer details. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat mij betreft mag alle aandacht op GTA VI gericht worden. GTA V + Online is inmiddels alweer 5,5 jaren jong en heeft zijn beste tijd wel gekend. RDR Online lijkt ook de verwachtingen niet te overtreffen, en ik denk niet dat een grote DLC veel spelers vast gaat houden. De playerbase gaat krimpen door het gebrek aan interessante content, en zij verlangen naar iets nieuws waar veel mogelijk is. GTA VI gaat R* zowel bij release als de online multiplayer veel geld opleveren, en wat mij betreft mag dit snel gaan komen. 

 

De aankondigings trailer van GTA V werd op 2 november 2011 gepubliceerd, bijna 2 jaar later verscheen het spel. Mijn verwachting is een trailer eind 2019/begin 2020, en de game zal vast eind 2021 uit komen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van mij mag GTA VI nog een tijdje in de koelkast blijven. Door het feit dat ze GTA Online nu al 5 en een half jaar actief houden, ben ik een beetje uitgekeken op de franchise. Ook door de uitspraak van Strauss Zelnick over GTA V ("We undermonitized our users") zie ik een nieuwe GTA nog niet meteen zitten.

Ik zou graag een nieuwe IP zien, zodat ze kunnen laten zien dat R* meer is dan enkel GTA en Red Dead en dat ze nog met originele ideeën kunnen afkomen. Daarom dat ik nog hard hoop op Agent.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

7 uur geleden, Platypus zei:

Daarom dat ik nog hard hoop op Agent.

Agent is zo goed als afgevoerd, daar zou ik de hoop niet voor hoog houden.

 

Dat gezegd zijnde hoopte ik altijd op een DLC voor V en die kwam er ook nooit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...