NeoBenDje Posted April 22, 2019 Report Share Posted April 22, 2019 (edited) Wapens wat ik vind onder het spelen ,hoe zorg ik ervoor dat deze in mijn bezit blijven of gaat dat niet Edited April 22, 2019 by NeoBenDje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrioX Posted April 22, 2019 Report Share Posted April 22, 2019 Welkom op het forum! Wapens die je oppikt van de straat kun je alleen gebruiken voor zolang je in dezelfde sessie blijft. Zodra je het spel verlaat of de munitie op is ben je ze kwijt. Je kunt alleen wapens behouden die je koopt bij Ammu-Nation. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeoBenDje Posted April 22, 2019 Author Report Share Posted April 22, 2019 44 minuten geleden, PrioX zei: Welkom op het forum! Wapens die je oppikt van de straat kun je alleen gebruiken voor zolang je in dezelfde sessie blijft. Zodra je het spel verlaat of de munitie op is ben je ze kwijt. Je kunt alleen wapens behouden die je koopt bij Ammu-Nation. Oke dankje wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts