Jump to content

Weapons Expert 7


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Weapons Expert 7

Kill 4 consecutive enemies by throwing and retrieving the same tomahawk

 

Hier klopt iets niet !!!

 

5x heb ik hetzelfde probleem voor !!!

Ik heb speciaal enkel 1 tomahawk overgehouden om 100% zeker te zijn dat ik steeds dezelfde tomahawk gebruik !

Ik dood een vijand (rood bolletje) met die tomahawk en neem deze terug (resultaat 1/4 killed) dit herhaal ik (2/4 killed) dit herhaal ik weer net zelfde (3/4 killed) maar dan …. iddentiek hetzelfde als 3 vorige en resultaat steeds opnieuw 0/4 killed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens vijf vijanden achter elkaar op dezelfde manier te vermoorden. Ik geloof dat dit een foutje in het spel is waarover ik destijds ook wat gelezen heb. Dus na de vierde vijand omgelegd te hebben gewoon een vijfde meepakken. Gebruik ook altijd Dead Eye zodat je zeker bent dat je de tomahawk raak gooit. Het beste kun je ook een gang hideout opzoeken voor dit soort challenges. 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, PrioX zei:

Probeer eens vijf vijanden achter elkaar op dezelfde manier te vermoorden. Ik geloof dat dit een foutje in het spel is waarover ik destijds ook wat gelezen heb. Dus na de vierde vijand omgelegd te hebben gewoon een vijfde meepakken. Gebruik ook altijd Dead Eye zodat je zeker bent dat je de tomahawk raak gooit. Het beste kun je ook een gang hideout opzoeken voor dit soort challenges. 

Ja maar als ik die 5de achter elkaar doe dan telt deze terug als 1/4 . Echt raar. Ik doe dead eye en de vijanden zijn effectief dood. Dus heb ze geraakt.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn best veel problemen met dit soort challenges waarbij de opgaven niet geregisterd worden. Gewoon blijven proberen tot dat wel het geval is. Probeer gewoon zoveel mogelijk vijanden te vermoorden aan een stuk. 

 

Wat je ook kunt proberen is al je andere wapens (in ieder geval je rifles) op je paard te laten. Dus alleen op pad gaan met 1 tomahawk. Naast een gang hideout is Van Horn ook een goede locatie om dit soort challenges te voltooien. Om het nog makkelijker te maken kun je wat vijanden vastbinden met een lasso zodat ze stil op de grond liggen. 

 

Misschien werkt het opnieuw laden van je savegame/spel ook.

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, PrioX zei:

Er zijn best veel problemen met dit soort challenges waarbij de opgaven niet geregisterd worden. Gewoon blijven proberen tot dat wel het geval is. Probeer gewoon zoveel mogelijk vijanden te vermoorden aan een stuk. 

 

Wat je ook kunt proberen is al je andere wapens (in ieder geval je rifles) op je paard te laten. Dus alleen op pad gaan met 1 tomahawk. Naast een gang hideout is Van Horn ook een goede locatie om dit soort challenges te voltooien. Om het nog makkelijker te maken kun je wat vijanden vastbinden met een lasso zodat ze stil op de grond liggen. 

 

Misschien werkt het opnieuw laden van je savegame/spel ook.

Weet het niet zo of dit zal werken.

Wat ik ook al heb ondervonden op een you-tube filmpje over een andere challenge en zoals je nu ook zelf zegt: "enkele mensen vastbinden met lasso" lukt mij ook niet want als ik 1 persoon vastbind, en naar een ander persoon ga om deze vast te binden, … dan is de eerste persoon weer los ! ? ! En op you-tube zie ik wel tot 4 personen naast elkaar vastgebonden. Bij mij gaan ze meteen weer dat ze zichtzelf bevrijden.

 

Het enige wat ik krijg ik een enorme bounty op mijn hoofd.

 

Vind wel dat een zogezegd deftig en enorm ervaren firma als Rockstar enorme fouten al heeft gemaakt bij dit spel. Neem nu Guarma feit.

Hopelijk komt er ergens ooit een update voor Story mode.

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Het enige wat ik krijg ik een enorme bounty op mijn hoofd.

 

Maar dit krijg je alleen wanneer je gewone NPC's pakt met je lasso. Je moet het echt op vijanden doen welke aangeven staan met een rood bolletje op de map. Probeer het in een gang hideout, dat zijn sowieso altijd vijanden.

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, PrioX zei:

Maar dit krijg je alleen wanneer je gewone NPC's pakt met je lasso. Je moet het echt op vijanden doen welke aangeven staan met een rood bolletje op de map. Probeer het in een gang hideout, dat zijn sowieso altijd vijanden.

Dan heb ik een ander spel, want ik krijg het ook bij vijanden (rood bolletje) . Ik weet ondertussen wel wie vijand is en wie een gewone doorsnee passant is :)

Bij mij gaat het nooit als in you-tube filmpjes ! Nooit.

Zelfde als proberen 5 achtereenvolgende kills te doen met 1 dezelfde tomahawk, telt hij van 3/4 weer op 0/4 .

 

Wat er ook gebeurt : steeds opnieuw van 1/4 of van 3/4 naar 0/4 !!!!! Steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw !!!! Elk steeds doe ik ALLES JUIST !!!!!!! Met hun debiele challenges !!!!

Zelfde voor tomahawk 80feet ook even debiel !!!! Mijn tomahawk raakt niet verder dan 70feet ook al heb ik volle kracht (via google tips) bij mij werkt deze nooit.

Begin stilaan RDR2 beu te worden !

 

 

 

En weer het gezever !!!! :) zal moeten gaan lachen zeker ipv kwaad maken :muur: 

 

Terug 1/4 , 2/4,  daarna een derde effectie gedood als er rood bolletje verschijnt met in de map aangeduid als "enemy" , tomahawk knal in zijn kop en op slag dood dus 3/4,...….. maar neeeeeeeen : 0/4 !!!!!!!!! BUG BUG BUG als je mij vraagt

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat lijkt dan eerder op een bug. De tips die ik je geef komen ook gewoon uit YouTube video's, en als je exact doet wat ze laten zien zou de challenge gewoon moeten werken. Misschien eerst wat andere challenges doen en later deze opnieuw proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

Tja, dat lijkt dan eerder op een bug. De tips die ik je geef komen ook gewoon uit YouTube video's, en als je exact doet wat ze laten zien zou de challenge gewoon moeten werken. Misschien eerst wat andere challenges doen en later deze opnieuw proberen?

Heb geen andere challenge meer die ik kan doen. Heb nog enkel de volgende te doen : Challenge gambler 2 (kan ik niet) , challenge sharpshooter 4 : tomahawk gaat nooit 80feet (24.38400 meters) ondanks volle kracht en alle sterkte op hoogst. En dan challenge weapon expert 7.

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, PrioX zei:

Ben eigenlijk wel benieuwd of je het nog geprobeerd hebt en of het gelukt is? 

Hallo neen weer 1/4 , 2/4, 3/4 en dan 0/4 . Nadien was ik aan het denken, misschien is er tussen de 3/4 en de 4/4 iets teveel tijd tussen? Het beste lukt het bijna als ik daar aan Emerald Ranch naar beneden Eris Field aan Ringneck creek waar die mannen van Lemoyne Raiders kamperen.

Maar elke maal word ik na 2/4 of met heel veel geluk 3/4 al vermoord. Wat wil je, een tomahawk (en vinden en oprapen) tegenover hun wapens. Ben al niet zo voor schietmissies maar dat hoort er nu eenmaal bij in de wereld.

Ik gebruik volle capaciteit, dead eye, en nog steeds te traag.

En spijtig dat je niet kan zeggen : ik doe eerst een andere missie (bv nr 8 of 9 en dan keer ik terug om deze toch te proberen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, PrioX zei:

Er moet volgens mij wel wat tempo achter zitten. Waarom gebruik je geen health tonics waardoor je wat meer/extra health krijgt? 

Ik mag alles gebruiken wat ik kan, ik ben niet goed in zulke dingen. Die missies waren ook al een ellende, schieten haat ik. Daarom ook dat ik GTA nooit meer speel. Ik hou van rustige dingen doen en rondrijden of wandelen :) niet iedereen afschieten in een mum van tijd. Word daar superzenuwachtig van.

Zal in de week nog eens proberen en dan is het gewoon stoppen. Mijn dieren compendium zal ik toch ook nooit hebben want Rockstar heeft gezorgd dat je nooit meer kan terugkeren naar Guarma. Zou anders mooie update zijn voor story mode.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook begrepen dat je gewone voorbijgangers kunt aanspreken (antagonize), en wanneer ze kwaad worden (en dus als rood bolletje op de map verschijnen) je bijl gooien. Dit dan vijf keer herhalen. Er zal dan wel wat tijd tussen zitten, wat volgens de berichten niet erg zou zijn. Op deze manier zit je niet in een hevig gevecht maar kun je rustig een voor een de vijand afmaken. 

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, PrioX zei:

Ik heb ook begrepen dat je gewone voorbijgangers kunt aanspreken (antagonize), en wanneer ze kwaad worden (en dus als rood bolletje op de map verschijnen) je bijl gooien. Dit dan vijf keer herhalen. Er zal dan wel wat tijd tussen zitten, wat volgens de berichten niet erg zou zijn. Op deze manier zit je niet in een hevig gevecht maar kun je rustig een voor een de vijand afmaken. 

Deze manier heb ik geprobeerd ervoor en juist daardoor mislukte het steeds. Omdat er teveel tijd tussen de  1 en de 2 is wellicht. wat ook, dan krijg je meteen een bounty of getuige en je mag niet schieten ertussen of het is om zeep.

En wat ook regelmatig gebeurd, doe je antagonize en lopen ze weg uit schrik en heb je een witness aan je broek.

Ik heb al geprobeerd in Armadillo mits de mensen daar toch al half mak zijn, maar die krijgen niet vaak een rode bol, gaan gewoon lopen van je.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...