Jump to content
.Sharingan

Grand Theft Auto 6 Playstation 5 exclusive?


Er zijn weer wat nieuwe geruchten opgedoken rondom GTA VI. De game gaat namelijk een maand lang exclusief zijn voor de Playstation 5, althans als we de nieuwswebsite Dexerto moeten geloven.

 

gta-png-gta-logo-grand-theft-auto-pdf-png-free-downloads-logo-brand-emblems-1472.png.43098fbe99622993baf4921c32b45f51.png.d5d6ee6922e103e100c473844f466342.png

 

Volgens een onbekende bron zal GTA VI maar liefst een maand lang een exclusieve game zijn voor de nieuwe console van Sony wat in November 2020 zal verschijnen. Deze informatie komt van een persoon die in het verleden ook de specificaties van deze nieuwe console al naar buiten bracht. Dit lek staat al een aantal maanden online en als we dit vergelijken met de specificaties die Mark Cerny vorige maand naar buiten bracht zijn de gelijkenissen groot. Mark Cerny was de lead system architect voor onder andere de PSVita en de Playstation 4. Dus we kunnen er van uitgaan dat wat hij zegt waar is.

 

Als we de leaker moeten geloven wordt GTA VI een van de games die samen met de nieuwe console van Sony uitkomt. En natuurlijk heeft Sony hier wat miljoentjes voor over om te zorgen dat de game bij launch een maand enkel en alleen te spelen is op hun nieuwe console. Tevens geeft onze onbekende leaker aan, welke voor een kleine game ontwikkelaar werkt, dat hij heeft meegewerkt aan een Triple-A titel voor de PS5 en eveneens heeft hij gehoord dat de nieuwe GTA titel zich gaat afspelen in Miami & New York. Dus het bekende Vice City en Liberty City. Of we dit moeten geloven is maar de vraag. Het is en blijft een gerucht. Maar jullie redacteur geeft het de voordeel van de twijfel nadat hij correct de Playstation 5 specificaties voorspelde.

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Al is het een gerucht klinkt het wel aannemelijk dat Sony exclusieve titels probeert te scoren voor de nieuwe PS5.

Zou het ook niet gek vinden als de PS5 in 2020 uitkomt en enkele maanden daarna een (tijdelijk) exclusieve Rockstar titel volgt. Het is namelijk al eerder gebeurd, dus waarom nu niet.

 

Al vind ik om eerlijk te zijn een maand wel kort voor exclusiviteit is dit wel fijne voor de fans met een Xbox.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als Xbox-speler hoop ik dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren... Maar zoals Joriz al zegt is een maand altijd ''beter'' dan, laat ik zeggen, een half jaar of zo. 

Toch wel leuk dat er de laatste tijd zoveel geruchten opduiken. Ben benieuwd waar het ons brengt. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Andersom is het ook gebeurd; TLaD (ruim een jaar) en TBoGT (half jaar) waren in eerste instantie een XboX360-exclusive. Nou waren dat "slechts" DLC's, maar ik kan me nog goed herinneren dat PS3- en PC-spelers het vreselijk vonden.

 

Mocht het kloppen, dan is het niet anders en wordt het een zware maand. Aan de andere kant is een maand ook zo weer voorbij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach, als het een maand zou zijn maakt het me niet zo veel uit in feite, dat is even minder maar wat is een maand ook. Zoals Guardian hierboven aanhaalt was die vertraging bij de DLC's van IV toen veel groter. Om maar niets te zeggen over het feit dat ik tegen dan al een nieuwe console zou moeten hebben en wie weet laat dat ook een beetje op zichzelf wachten, dus dan heft zich dat vanzelf op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Faex zei:

Van deze geruchten hoop ik toch dat ze niet waar zijn. Van de zeven grote Grand Theft Auto spellen heeft het altijd in drie regio's plaatsgevonden. New York, Miami en Californië. Ik ben ontzettend toe aan een totaal andere omgeving. In Londen of Parijs, Australië of ergens in Zuid-Amerika. Sleeping Dogs heeft laten zien dat het kan, dit vond plaats in Hong Kong en heeft hele positieve reacties gekregen. Het vervolg daarop zou in Tokio plaatsvinden, wat ook goed werd ontvangen. Helaas is dat spel geannuleerd.

 

Kom op, R*, durf eens met wat nieuws te komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...