Sir_Ballas Posted May 6, 2019 Report Posted May 6, 2019 (edited) Dames en heren, het is weer tijd om te gaan dansen! Helaas heb ik hier een pleurishekel aan en bak ik er ook niks van Dus zou iemand zou lief willen zijn deze missie even voor mij te halen? Missie(s): Life's a Beach Cheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Aub niet teveel (lees: geen) munitie gebruiken, en ook geen auto's uit de garage van The Johnson House. Natuurlijk ook geen geld oid uitgeven. GTASAsf2.b Edited May 6, 2019 by Sir_Ballas Vergeten savegame toe te voegen :7 Quote
.Sharingan Posted May 7, 2019 Report Posted May 7, 2019 (edited) ez pez Edit, heb een schamele 12 bucks uitgeven. GTASAsf2.b Edited May 7, 2019 by .Bunta Quote
Sir_Ballas Posted May 7, 2019 Author Report Posted May 7, 2019 Danku. Maar waar heb je 12 dollar aan uitgegeven? Quote
Phoenyxar Posted May 7, 2019 Report Posted May 7, 2019 Wel $12 is een vol menu bij elk restaurant, ik ken geen clothing item dat zo'n prijs heeft en ik betwijfel dat het 12 chili dogs zijn. Quote
.Sharingan Posted May 7, 2019 Report Posted May 7, 2019 Ik had zijn outfit veranderd. De welbekende hartjes onderbroek en verder niets. Quote
Recommended Posts