Jump to content
Platypus

Grote update voor Red Dead Online: nieuwe missies, poker en veel meer


 

Vandaag heeft Rockstar Games een grote update uitgebracht voor Red Dead Online. Deze update bevat onder andere (co-op) missies, poker, nieuwe items en meer. Hieronder staat beschreven wat er allemaal is toegevoegd. Met deze update is Red Dead Online officieel uit de Beta fase. 

 

large.RDOnline4.jpg.3abbb3f8980088e13f980ae2ddbc909d.jpg

 

Missies

Co-op

Het wraakverhaal van Jessica LeClerk gaat verder in A Land of Opportunities. Na de epische showdown in Fort Mercer aan het einde van de vorige missies, komen spelers dichter bij de waarheid over de moord op de echtgenoot van mevrouw LeClerk. De spelers die het pad van de 'Gunslinger' hebben gekozen, moeten tegen de Del Lobos gang vechten en Marshall Tom Davies helpen om Valentine te redden. De 'Outlaws' onder ons moeten daarentegen Sam Finch assisteren bij een overval en ook een diefstal plegen in de bank van Saint Denis. Beide missies leiden tot een ontmoeting in Blackwater met een gevaarlijke tegenstander.

 

Free Roam

De free roam missies worden uitgebreid met personages die je misschien al hebt gezien in het verhaal van Red Dead Redemption II. Zo heb je Thomas the Skiff Captain in de Bayou die eerlijk werk voor je heeft, of je kunt ook een bezoekje brengen aan het vreemde koppel op de Aberdeen Pig Farm om je handen extreem vuil te maken.

 

Posse Versus Challenges

Er zijn drie nieuwe uitdagingen die je kunt spelen met de leden van je posse. Zo kun je uitmaken wie de beste schutter is door zoveel mogelijk vogels af te knallen binnen een bepaalde tijd. De vissers onder ons kunnen dan weer vergelijken wie de grootste heeft. (En dan heb ik het over de vis :clown:)  En wie al die actie maar niks vindt, kan ook gezellig bloempjes plukken. De leider van de posse kan deze uitdagingen starten in het 'Player Menu'.

 

Dynamische gebeurtenissen

Wanneer je gezellig de wereld aan het verkennen bent, kun je mensen tegenkomen die hulp nodig hebben of opportunisten die het op eenzame cowboys (en cowgirls) gemunt hebben. Houd dus zeker je ogen open, want deze gebeurtenissen kunnen XP, Honor, geld en zelfs goud opbrengen.

 

large.RDOnline5.jpg.a79c6c15defe6108cabe6c22c36243cf.jpg large.RDOnline6.jpg.ea41d4072126de7da29a89e201b1f38f.jpg

 

Poker

Dit is denk ik iets waar veel spelers naar uitkeken. Vanaf nu kun je poker spelen in Red Dead Online. :D Daag je vrienden uit in een privé/invite-only spelletje van Texas Hold'Em of verhoog de inzet in een publiek spel waar ook de beloningen hoger liggen. Elke pokertafel heeft plaats voor maximaal zes personen.

 

Overrun Showdown mode

Markeer je terrein en probeer zoveel mogelijk land van je tegenstanders te veroveren terwijl je je eigen gebied beschermt. Wie aan het einde van het spel het meeste land in bezit heeft, die wint.

 

large.RDOnline7.jpg.bfe0c4274217ea762fbcb98a2357721e.jpgLeMat Revolver, kledij en meer

Deze revolver heeft negen kogels én een tweede loop voor een 'shotgun shell'. Met dit geweer ben je dus gevaarlijk zowel van op een afstand als van dichtbij. Dit wapen is nu beschikbaar via de Wheeler, Rawson en Co. Catalogue. Er zijn ook nieuwe kleren en emotes beschikbaar, met onder andere ponchos, bandanas met patronen.

 

Bonussen

Ook dit keer zijn er bonussen. Alle spelers die deze week Red Dead Online spelen krijgen 15 'Gold Bars' en 25% extra XP bij A Land of Opportunities, Free Roam missies, Showdown modes, races en Free Roam Events. Schattenjagers krijgen ook 25% extra geld en goud bij het vinden van schatkisten. En alle spelers die de Ultimate Edition hebben, krijgt $100 en een gratis emote.

 

 

Speelstijlen

Recent heeft Rockstar aangekondigd een systeem te introduceren waarmee spelers hun speelstijl kunnen aangeven. Dit systeem zit nu in het spel. Spelers kunnen voor een Offensive of Defensive speelstijl gaan. Die eerste is de standaard speelstijl en de manier waarop Red Dead Online tot nu toe gespeeld is. Spelers zijn vrij om te doen wat ze bij andere spelers willen. De Defensive speelstijl is er voor spelers die liever hun gang willen gaan in de open wereld en niet lastig gevallen willen worden. Deze spelers worden aangegeven met een schild-icoon en kunnen niet gepakt worden met een lasso, krijgen minder schade van vijandelijke spelers, kunnen niet in vuistgevechten raken, geëxecuteerd worden, Offensive spelers kunnen geen gebruik maken van auto-aim op deze spelers, en ze krijgen ook geen meldingen van PvP activiteiten. 

 

Wanneer een Offensive spelers een Defensive speler aanvalt zal deze gestraft worden d.m.v. het Hostilty-systeem. Maar valt een Defensive speler iemand aan dan zal deze direct uit deze speelstijl gegooid worden en ook gestraft worden. 

 

large.cf5c03ad1ed3684ba7a276f0f4d47ededc909823.jpg.64f1dadde1cc605c294f816a3009f93d.jpg

 

Het Hostility systeem

Het Hostility-systeem zorgt ervoor dat vijandelijke spelers beter uitgelicht worden onder de andere spelers, en zorgt ervoor dat spelers kunnen wegkomen wanneer ze in een constante gevechten belanden. Zoals voorheen begint je kleurtje op de map met blauw en wordt deze donkerder wanneer je vijandelijke acties verricht. Ook zal je blip op de map van ver te zien zijn zodat men weet waar je bent. 

 

Met de update van vandaag zorgt Rockstar ervoor dat je nooit bestraft wordt met een bounty of het Hostility-systeem wanneer je een gemarkeerde vijand of speler met een hoog Hostility-level vermoord. Hoe hoger je Hostility-level des te zichtbaarder ben je op de map en des te verder respawn je na je dood. Wanneer je het hoogste level bereikt zal je zelfs in een andere regio spawnen wanneer je ben gedood. Je Hostility-level is zichtbaar in het Player Menu.

 

Aanpassingen en verbeteringen

Er zijn ook een aantal kleine aanpassingen en verbeteringen doorgevoerd. 

  • Wanneer je een headshot wilt maken zal dit niet meer via auto-aim mogelijk zijn. Om de balans te verbeteren zal je alleen auto-aim krijgen op de borststreek van een speler, en moet je handmatig je richtpunt verplaatsen. Headshots maken zal dus iets lastiger worden. 
  • Het wisselen van wapens is versneld, en het gooien van vuurbommen en dynamiet is versneld doordat de projectielen al zijn aangestoken als je ze selecteert.
  • Er is een nieuwe controller instelling toegevoegd genaamd ''FPS2'' waardoor de schiet- en sprintknop omgewisseld kunnen worden.  
  • De dagelijkse challenges zijn aangepast en bevatten nu geen PvP opdrachten meer. Ook zijn de beloningen verbeterd voor wanneer je meerdere challenges achter elkaar volbrengt.
  • Verschillende nieuwe awards zijn beschikbaar in de Free Roam.
  • Spelers met een laag Hostility-level kunnen aanklachten indienen tegen spelers die hen vermoord. Dit zorgt voor een verhoging van Hostility en Bounty bij de aanvallen. Dit systeem kan niet gebruikt worden als je zelf een hoog Hostility-level hebt.
  • Je kunt nu instellen welk paard je tijdens missies en races wilt gebruiken. 
  • De uitbetalingen van goud zijn opnieuw aangepast. Spelers krijgen nu tijdelijk een Gold Bar per nieuw level. 

 

large.RDOnline10.jpg.b8b0c10f0fb0c02f69e25127154590fa.jpg

 

Exclusieve Playstation aanbieding

Spelers op de PlayStation 4 zonder PS-Plus abonnement kunnen tot 27 mei gratis Red Dead Online spelen. Binnenkort komt er ook weer (tijdelijk) exclusieve content.

 

Wat komt er nog meer...

De komende weken krijgen we nog veel meer content waaronder nieuwe karakters die je nieuwe missies geven, Showdown modi, kleding en meer. Op 28 mei krijgen we de nieuwe ''Head for the Hills'' Showdown mode, gevolgd door de ''Wild Animals Killed'' challenge in de Free Roam. Op 4 juni krijgen we de nieuwe ''Public Enemy'' Showdown mode, en Railroad Baron Free Roam event waarbij spelers op een rijdende trein wagons moeten veroveren. 11 juni krijgen we de ''Sports of Kings'' Showdown mode, en nieuw kleding. 

 

large.RDOnline11.jpg.0028acf00edb14d73784318ac9a77dbc.jpg

 

Dit komt er in de zomer naar Red Dead Online

In de zomer hoeven we ons ook niet te vervelen op Red Dead Online. Er komt namelijk een groots systeem waarmee je rollen kunt aannemen: Bounty Hunter om gezochte criminelen op te sporen, Collector om verloren schatten en zeldzame spullen te zoeken en verkopen, en Trader om een klein bedrijf te starten vanuit je kamp. 

 

Elke rol heeft unieke gameplay, outfits, wapens, beloningen en meer. Spelers krijgen de optie om elke rol volledig te doorlopen en zo verschillende items vrij te spelen. Je kunt ook wisselen van rol om zo meerdere rollen tegelijkertijd gaande te houden. 

 

Bron: Rockstar Newswire

 

(Dank aan @PrioX die heeft meegeschreven aan dit artikel :) )

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik was de hoop na zes maanden een beetje verloren. Maar het ziet eruit alsnog Rockstar eindelijk begint te luisteren en toch nog iets van Red Dead Online gaat maken. Ik heb zojuist even wat poker gespeeld en wat random events in de free roam gedaan. De wereld voelt dankzij die laatste toevoeging een stuk levendiger aan. Heb al meerdere voorbijgangers moeten helpen. 

 

Ik ga morgen de A Land of Opportunities missies doen. Ben wel benieuwd naar de heist in Saint Denis. :D 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben blij dat R* toch een klein beetje het licht heeft gezien, en weer leuke spulletjes in de game heeft gegooid, maar ik vraag me toch af hoelang dit de spelers vast blijft houden.

 

Dat ze de story van Jessica LeClerk verder vervolgen ben ik erg blij mee, deze missies vind ik tot nu toe nog het leukste van heel RDR Online. De rest van de content is wat mij betreft van prima kwaliteit. Kleding is vet, wapen is goed en het pokerspel schijnt ook gewaardeerd te worden.

 

Ambitieuze plannen voor de zomer klinken ook goed, alleen vraag ik me af of het wel genoeg is om de interesse van de spelers te bewaren? Niet om het een of ander maar de wereld van RDR is bij lange na niet zo gevuld als die van GTA. Met een handjevol content door een DLC denk ik niet dat mensen voor een hele maand voorzien zullen zijn, hoogstens voor 1 - 2 weken. Ik ben wel blij met deze content, daar niet van, maar ik denk dat R* meer uit de kast moet halen om spelers te laten blijven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Begint inderdaad bijna ergens op te lijken. Lijkt als of er naar input van fans is gekeken.

 

Ik ga hetb innenkort even checken, maar of dit voldoende is om de gamers vast te houden betwijfel ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu ik deze update zie, wil ik Red Dead Online wel een kans geven. Ik wilde wachten tot de beta-periode voorbij was, zodat ik het niet te snel beu zou worden. Zijn er mensen die dit weekend 's avonds willen spelen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...