Jump to content

GTA V Online RolePlay PS4


Cvl

Recommended Posts

Hey, ik zat met een vraagje.

 

Ik ben van plan binnenkort een PlayStation 4 aan te schaffen, alleen vraag ik me af of er ook roleplay servers zijn zoals op FiveM, aangezien me dit goed beviel.

 

Zoja, laat me dan maar weten in de comments!

 

 

Groetjes

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ghost_staff_greenlaneRP

    3

  • Daanbanaan08

    2

  • Gta777

    2

  • Stefangames4192

    2

Welkom op het forum! :) 

 

Ik speel zelf op de Xbox. Maar ik weet eigenlijk zeker dat zulke gemodificeerde servers (vergelijkbaar met FiveM) niet bestaan op consoles. Natuurlijk zullen er vast en zeker spelers zijn die roleplayen. Maar dat zal dan beperkt zijn en alleen met de middelen die Rockstar je geeft. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
Op 26-1-2021 om 00:25, Joonst zei:

Hoi baas!

 

ik heb m’n eigen gta 5 roleplay server op discord het is wel een inloop server daarna kom je in onze hoofdserver

 

https://discord.gg/sbDKmrjj

mag ik joinen en is er ook nederlandse politie want dat vind ik echt leuk alleen ik kan de discord niet joinen hij zegt ongeldig 

Link to comment
Delen op andere websites

hoi allemaal ik speel redelijk vaak roleplay op de ps4 met vrienden iedereen is welkom als je maar Serieus bent en niet gaat schieten of dingen opblaast voeg me maar toe op ps4 me psn is ( pepermolen1996)

en stuur me maar een bericht als je roleplay wilt doen dan zorg ik er voor dat het geregeld word 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 19-2-2021 om 13:29, pepermolen1996 zei:

hoi allemaal ik speel redelijk vaak roleplay op de ps4 met vrienden iedereen is welkom als je maar Serieus bent en niet gaat schieten of dingen opblaast voeg me maar toe op ps4 me psn is ( pepermolen1996)

en stuur me maar een bericht als je roleplay wilt doen dan zorg ik er voor dat het geregeld word 

Kan je me ongv uitleggen hoe dat werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...