Jump to content

Atomic Blimp zonder pre-order?


robin_be

Recommended Posts

Ik heb eindelijk V gekocht (dankje, Steam sales) en na de eerste missie(s) kreeg ik een notificatie dat the Blimp nu unlocked is. Dat vond ik vrij raar want ik herinner me dat dat een bonus was voor spelers die de game voor de release gekocht hadden. WikiGTA bevestigd dit, maar nu kan ik toch via mijn phone de blimp opvragen en dan kan ik met de Atomic Blimp rondvliegen. Is dit misschien veranderd en voor iedereen beschikbaar geworden? Of is dit speciaal voor PC of de Steam versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je GTAV al eerder op je last-gen consoles gespeeld en daarna die account gelinkt met je GTAV account. Standaard heb je de Blimp niet, althans, ik niet want toen ik iemand vroeg of ie de eerste storymode wilde doen op zijn last-gen consoles, de PS3 in zijn geval, kreeg ik wel de Blimp notificatie.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk best een bitch move als je het mij vraagt. Mensen hebben hier "grof" geld voor betaalt met de collector's editions en dergelijke. Nu zijn de pre-order voertuigen hun zeldzaamheid kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Pre order items van last gen zijn voor iedereen beschikbaar op next gen (PC, PS4, Xbox One) 

Ik ben even in de war. Bedoel je de pre-order voertuigen zoals de Stallion, Dukes, Kraken en dergelijke? Die zijn sinds een bepaalde dlc voor iedereen beschikbaar maar niet gratis als je geen last-gen hebt gelinkt. Heb je dat wel gedaan, zijn ze wel gratis. Wel in online. Maar ik heb zelf de Blimp feature niet zolang ik geen last-gen account heb gelinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

De Blimp, Hotknife, kledingstukken en 3 wapens (hamer, pistol. 50, bullpup shotgun) waren pre order bonussen voor old gen. Op next gen (inmiddels current gen) zitten deze standaard in het spel. 

Link to comment
Delen op andere websites

6 hours ago, SilverRST said:

Ik ben even in de war. Bedoel je de pre-order voertuigen zoals de Stallion, Dukes, Kraken en dergelijke? Die zijn sinds een bepaalde dlc voor iedereen beschikbaar maar niet gratis als je geen last-gen hebt gelinkt. Heb je dat wel gedaan, zijn ze wel gratis. Wel in online. Maar ik heb zelf de Blimp feature niet zolang ik geen last-gen account heb gelinkt. 

Dit is de eerste keer dat ik V koop, ik heb zelfs geen consoles. Wat Danger_dog_guy_7 zegt lijkt me te kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...