Jump to content

Welke GTA heeft het beste Wanted Level systeem?


PrioX

Recommended Posts

c01a42da51b54b92a25cb8314be249a8-12210_s

 

De politie speelt altijd een grote rol in GTA. Zij zijn er om de speler toch een beetje in bedwang te houden. Zeker wanneer je jezelf weer eens niet kunt inhouden en een mini-gun uit je zak tovert 😈. De GTA-serie kent verschillende Wanted Level systemen. In de GTA III-era komen de systemen grotendeels overeen met gelijke methodes om de speler achterna te zitten, en voor de speler om van de politie af te komen. Sinds GTA IV hebben we wat geavanceerdere systemen waarbij de politie je kwijt kan raken terwijl ze toch in de buurt zijn, en in Chinatown Wars kon je ze kwijtraken door ze letterlijk van je af te rammen. Tal van voorbeelden en verschillende systemen.

 

Welke GTA heeft volgens jou het beste Wanted level systeem?

Link to comment
Delen op andere websites

Het systeem (en ook hoe de AI van de agenten in elkaar zit) van IV blijft voor mij toch wel superieur.  Nostalgie heeft er ook wel iets mee te maken.  Kan mij nog wel de eerste keer herinneren dat ik moest vluchten voor de politie in IV.  Echter de episodes... Vond het soms wel een beetje overkill dat ze zo snel of uberhaupt met wapens uit het raam kunnen schieten  :7   Maakte de police chases wel moeilijker maar was ook wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat ook uit naar GTA IV. Ik heb daar ontzettend veel plezier beleefd aan de achtervolgingen. De politie was daarin niet te dom maar ook niet te slim waardoor je zo'n achtervolging makkelijk kon volhouden als je het slim aanpakte. Het was echt leuk om bijvoorbeeld in het ziekenhuis te gaan zitten en al je kogels los te laten gaan op de hoofdingang zodra de schuifdeurtjes opengingen :P. In The Ballad of Gay Tony vond ik het ook leuk om mezelf te verdedigen in een APC. Heerlijk om die agent dom op je zien in te rijden. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...