Jump to content

Vraagje (Voor de zekerheid)


GTAKevin023

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik wil graag van office veranderen. Van een kleinere maze bank office naar de grote mazebank toren midden in de stad.

Maar mijn office die ik nu heb heeft 3 garages helemaal vol staan met dure auto's.

 

Als ik van office verander, en ook inderdaad weer 3 garages erbij koop, gaan dan al mijn voertuigen mee?

En blijven ze ook op volgorde staan zoals ik ze nu heb staan? 

Alles staat op merk en kleur namelijk :D

 

Eigenlijk weet ik wel een beetje dat dat gebeurd. Maar wil gewoon meer zekerheid hebben van de leden hier.

Anders heb ik zoiets van laat dan maar zitten. Want het enigste wat veranderd is m'n uitzicht  en locatie. En wil daarvoor het risico niet lopen om voertuigen kwijt te raken.

Voor de rest richt ik alles precies weer zo in zoals ik het nu heb in me office.

 

Gr Kevin. 

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, PrioX zei:

Je hoeft geen nieuwe garages te kopen. Deze worden ook mee overgezet naar het nieuwe kantoorpand, inclusief alle voertuigen. Of ze dan ook op volgorde blijven staan weet ik niet, maar ik verwacht het wel. :) 

Haha ok, ik wacht nog ff op een nieuw antwoord. Ik vind die volgorde toch best belangrijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...