petslove Posted August 16, 2019 Report Posted August 16, 2019 (edited) Hallo iedereen, Normaal gesproken als ik bij gta wil schieten, richt de kogel automatisch op een persoon. Een tijdje geleden deed hij het niet meer en toen heb ik gta opnieuw opgestart. Toen deed hij het weer. Helaas heb ik nu weer hetzelfde probleem. Hoe kan dat? Edited August 16, 2019 by petslove Quote
PrioX Posted August 16, 2019 Report Posted August 16, 2019 Heb je toevallig recent je aim-instellingen aangepast in de Story Mode, of ben je een sessie gejoined van een speler die een andere instelling had? Dan komt het namelijk voor dat het spel je auto-aim aanpast. Om zeker te zijn dat je auto-aim goed staat kun je in de Story Mode naar Settings gaan en dan naar Controls en dan naar Targeting Mode. Quote
petslove Posted August 16, 2019 Author Report Posted August 16, 2019 4 uur geleden, PrioX zei: Heb je toevallig recent je aim-instellingen aangepast in de Story Mode, of ben je een sessie gejoined van een speler die een andere instelling had? Dan komt het namelijk voor dat het spel je auto-aim aanpast. Om zeker te zijn dat je auto-aim goed staat kun je in de Story Mode naar Settings gaan en dan naar Controls en dan naar Targeting Mode. Top! Dankjewel Quote
Recommended Posts