Jump to content

Wat moeten ze toevoegen met de Summer Update?


PrioX

Recommended Posts

De grote Red Dead Online update van de zomer staat nog altijd op de planning. Wellicht dat deze update komende dinsdag (20-8) uitkomt aangezien de huidige eventperiode al twee weken loopt. We weten inmiddels dat de update verschillende rollen en andere kleine verbeteringen met zich meebrengt. Maar hebben jullie nog meer wensen voor de update, wat moeten ze volgens jou nog meer toevoegen of veranderen? :) 

 

Ikzelf hoop op meer unieke Free Roam missies, challenges en random events. Ook mogen ze van mij snel Backjack en Liars Dice toevoegen zodat ik net als op de eerste Red Dead Redemption uren tijd erin kan stoppen. 

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, PrioX zei:

De grote Red Dead Online update van de zomer staat nog altijd op de planning. Wellicht dat deze update komende dinsdag (20-8) uitkomt aangezien de huidige eventperiode al twee weken loopt. We weten inmiddels dat de update verschillende rollen en andere kleine verbeteringen met zich meebrengt. Maar hebben jullie nog meer wensen voor de update, wat moeten ze volgens jou nog meer toevoegen of veranderen? :) 

 

Ikzelf hoop op meer unieke Free Roam missies, challenges en random events. Ook mogen ze van mij snel Backjack en Liars Dice toevoegen zodat ik net als op de eerste Red Dead Redemption uren tijd erin kan stoppen. 

1) Je wensen naar Rockstar zenden heeft geen zin want die luisteren toch niet !

2) Als ze dan toch een request zouden toevoegen : solo kunnen spelen !

In GTA Online kan je kiezen tussen Online spelen, Friends only, Crew only of Solo.  Hier is het enkel puur Online open :( Telkens weer die idioten die naast je komen staan en je PARDOES afknallen en lopen gaan.  Bij Friends only of Solo kan je tenminste kiezen met wie je speelt zonder er debielen tussen zitten.

 

Ohja straf verhaal !!!! : Ik werd dus zonder reden afgeknalt en stuurde die persoon een bericht omdat ik zag dat die ook Nederlands sprak. "Waarom schiet je mij zonder enige reden dood? "

Zijn antwoord; Omdat ik het leuk vind mensen af te knallen !  :o Doet mij sterk denken aan die debielen zoals je op televisie ziet in America die scholen of gebouwen binnen dringen en iedereen voor de lol afknallen !!!!

 

MAAR wat is er nu het ERGST :  Ik heb van Rockstar een mail ontvangen waarop ik mij aan de gedragscode moet houden of mijn account verwijderd word !!!!!!!!!!!!

 

IK !!!!!!!!!!!! Niet die vuile schietgrage debiel !!!!!!! Maar IK !!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...