Jump to content

[TIP] GTA:SA op smartphone


coolnniek9

Recommended Posts

Hallo beste leden, 

 

Ik ben veel onderweg en weg van huis, en ben altijd op zoek naar leuke spellen op de telefoon. Tot ik GTA San Andreas in de Playstore tegenkwam. Kon het nostalgiegevoel niet laten, en besloot hem te kopen voor een niet al te dure €7,99. De game werkt perfect. 

 

Maar wist je ook dat je het met je Xbox One controller kunt spelen? Deze heeft ingebouwde Bluetooth. Je drukt je controller aan, zorgt dat Bluetooth aanstaat op je telefoon, je drukt op de connectie knop aan de achterkant van je controller, en hij zal op je telefoon verschijnen als beschikbaar Bluetooth apparaat. Na het koppelen zal GTA:SA de controller herkennen en het is meteen alsof je de Xbox 360 versie van GTA:SA speelt! 

 

Om de story een beetje snel door te lopen heb ik een cheat uit de play store gedownload, waarmee je unlimited health, armor, wapens, etc. In je save game kunt laden. Hierdoor loop ik lekker snel alle missies door en begin ik me veel dingen weer te herinneren. 

 

Erg leuke functie! Zeker iets om uit te proberen voor een ieder met Xbox One controller!

 

P.S Leuk om te zien dat de forum na zo lange tijd nog steeds bestaat! 

Link to comment
Delen op andere websites

Handig om te weten! Een van de redenen waarom ik mobiele games nooit koop is vanwege de besturing waaraan ik als console gamer niet kan wennen. Goed om te weten dat er toch een alternatief is, wellicht dat ik de spellen dan toch nog ga kopen... 😋

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel cool. Dat voor het delen. 

 

Ben benieuwd of Chromecasten van je scherm dan ook nog werkt. Dan heb je eigenlijk een handzame mini-gameconsole.

Helaas ondersteunt mijn iPhone dat niet en kan ik dat helaas niet testen :(

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 7-9-2019 om 11:28, coolnniek9 zei:

Hallo beste leden, 

 

Ik ben veel onderweg en weg van huis, en ben altijd op zoek naar leuke spellen op de telefoon. Tot ik GTA San Andreas in de Playstore tegenkwam. Kon het nostalgiegevoel niet laten, en besloot hem te kopen voor een niet al te dure €7,99. De game werkt perfect. 

 

Maar wist je ook dat je het met je Xbox One controller kunt spelen? Deze heeft ingebouwde Bluetooth. Je drukt je controller aan, zorgt dat Bluetooth aanstaat op je telefoon, je drukt op de connectie knop aan de achterkant van je controller, en hij zal op je telefoon verschijnen als beschikbaar Bluetooth apparaat. Na het koppelen zal GTA:SA de controller herkennen en het is meteen alsof je de Xbox 360 versie van GTA:SA speelt! 

 

Om de story een beetje snel door te lopen heb ik een cheat uit de play store gedownload, waarmee je unlimited health, armor, wapens, etc. In je save game kunt laden. Hierdoor loop ik lekker snel alle missies door en begin ik me veel dingen weer te herinneren. 

 

Erg leuke functie! Zeker iets om uit te proberen voor een ieder met Xbox One controller!

 

P.S Leuk om te zien dat de forum na zo lange tijd nog steeds bestaat! 

je had gta san andereas ook gratis buiten de playstore om kunnen downloaden. dat scheelt toch weer 8 euro. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-9-2019 om 11:00, Joriz zei:

Dat is wel cool. Dat voor het delen. 

 

Ben benieuwd of Chromecasten van je scherm dan ook nog werkt. Dan heb je eigenlijk een handzame mini-gameconsole.

Helaas ondersteunt mijn iPhone dat niet en kan ik dat helaas niet testen :(

 

Op m'n Android toestel kon dat ook inderdaad! 

 

19 uur geleden, gamecriminal zei:

je had gta san andereas ook gratis buiten de playstore om kunnen downloaden. dat scheelt toch weer 8 euro. 

 

Hier ben ik mij van bewust. Maar ik doe graag een kleine bijdrage aan Rockstar, die een game van 15 jaar oud blijft supporten. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 9-9-2019 om 13:47, coolnniek9 zei:

Op m'n Android toestel kon dat ook inderdaad! 

 

 

Hier ben ik mij van bewust. Maar ik doe graag een kleine bijdrage aan Rockstar, die een game van 15 jaar oud blijft supporten. 

Rockstargames heeft GTA Sa gratis beschikbaar gesteld voor de pc via de rockstargames app. Dus het was hoe dan ook ooit gratis geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Op 1-10-2019 om 19:07, gamecriminal zei:

Rockstargames heeft GTA Sa gratis beschikbaar gesteld voor de pc via de rockstargames app. Dus het was hoe dan ook ooit gratis geworden.

Daar kan ik me nog wat bij voorstellen, aangezien de PC versie hoogstwaarschijnlijk niet tot nauwelijks nog verkocht wordt. Maar als je na 15 jaar als game developer wederom tijd steekt in een game om het compatibel te maken met hedendaagse computersystemen zoals een Android, is het wel schappelijk om een klein bedrag te vragen, niemand werkt graag gratis immers. Rockstar zou er simpelweg verlies op draaien, en ik gun ze liever winst zodat ze ons in de toekomst altijd goede games kunnen blijven bieden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...