Jump to content

Snel XP verdienen voor de Outlaw Pass


PrioX

Recommended Posts

Ik heb de afgelopen dagen een beetje lopen experimenteren met XP verdienen voor de Outlaw Pass. Aangezien we maar een maand twee maanden de tijd hebben om alle rangen te doorlopen leek het mij wel handig om een snelle manier te achterhalen. Ikzelf ben gisteren ruim 35 rangen omhoog gegaan en ben daardoor binnen 2-3 dagen rang 70 geworden. 

 

Wat ik gedaan heb:

Begin je avontuur als Collector en bereik zo snel mogelijk Collector Rank 5. Dit kun je doen door bij Madam Nazar mappen te kopen en de collectibles te verzamelen. Wanneer je Collector Rank 5 bent krijg je de mogelijkheid om een metaaldetector te kopen welke je kunt gebruiken om op willekeurige plekken door heel de map schatten op te graven. Deze schatten bevatten juwelen, munten en zogeheten arrowheads.

 

Als je de metaaldetector in je handen hebt wanneer je door de map reist, ben je verzekerd van 2-3 schatten per vijf minuten. Het mooie hiervan is dat je 225 XP krijg voor het vinden van een schat, en daarna nog eens 125 of 250 XP voor het onthullen van de schat (het aantal XP is afhankelijk van of je het item in de schat al hebt of niet). Het is dus mogelijk om per schat 550 XP te krijgen. En zoals gezegd kun je tussen de 2-3 schatten per vijf minuten vinden. Ik ben gisteren in tien minuten tijd drie rangen omhoog gegaan met de Outlaw Pass. 

 

Doordat je ook nog eens verschillende verzamelitems opgraaft kun je ook redelijk snel wat collectible sets voltooien. Deze leveren je als snel tussen de 100 en 300 dollar op. Wees ook niet getreurd als je tekens dubbele items uit je schat krijgt. Deze kun je allemaal voor mooie prijzen verkopen bij Madam Nazar, en je kunt collectible sets meerdere keren voltooien en verkopen. Je maakt altijd winst. 

 

Hebben jullie ook nog tips om snel XP te verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je niet twee maanden tijd? Tot 18 november dacht ik. Hoe dan ook, echt moeilijk is het niet. Zonder te veel moeite te doen ben ik al rank 33 ofzo.

 

Ik ben eigenlijk zeer tevreden over die Outlaw Pass. Hopelijk komen er nog. :)

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, PrioX zei:

Ik heb de afgelopen dagen een beetje lopen experimenteren met XP verdienen voor de Outlaw Pass. Aangezien we maar een maand de tijd hebben om alle rangen te doorlopen leek het mij wel handig om een snelle manier te achterhalen. Ikzelf ben gisteren ruim 35 rangen omhoog gegaan en ben daardoor binnen 2-3 dagen rang 70 geworden. 

 

Wat ik gedaan heb:

Begin je avontuur als Collector en bereik zo snel mogelijk Collector Rank 5. Dit kun je doen door bij Madam Nazar mappen te kopen en de collectibles te verzamelen. Wanneer je Collector Rank 5 bent krijg je de mogelijkheid om een metaaldetector te kopen welke je kunt gebruiken om op willekeurige plekken door heel de map schatten op te graven. Deze schatten bevatten juwelen, munten en zogeheten arrowheads.

 

Als je de metaaldetector in je handen hebt wanneer je door de map reist, ben je verzekerd van 2-3 schatten per vijf minuten. Het mooie hiervan is dat je 225 XP krijg voor het vinden van een schat, en daarna nog eens 125 of 250 XP voor het onthullen van de schat (het aantal XP is afhankelijk van of je het item in de schat al hebt of niet). Het is dus mogelijk om per schat 550 XP te krijgen. En zoals gezegd kun je tussen de 2-3 schatten per vijf minuten vinden. Ik ben gisteren in tien minuten tijd drie rangen omhoog gegaan met de Outlaw Pass. 

 

Doordat je ook nog eens verschillende verzamelitems opgraaft kun je ook redelijk snel wat collectible sets voltooien. Deze leveren je als snel tussen de 100 en 300 dollar op. Wees ook niet getreurd als je tekens dubbele items uit je schat krijgt. Deze kun je allemaal voor mooie prijzen verkopen bij Madam Nazar, en je kunt collectible sets meerdere keren voltooien en verkopen. Je maakt altijd winst. 

 

Hebben jullie ook nog tips om snel XP te verdienen?

Bedankt voor de tip! Ik heb afgelopen week niet zoveel kunnen spelen, omdat ik het druk het met mijn studie. Daardoor ben ik nog niet zo hoog met de outlaw pass. Jouw ''methode'' kan me wel erg helpen. Ik denk dat het voor mij nog wel een uitdaging word om op tijd de outlaw pass helemaal uitgespeeld te hebben. Daarnaast ben ik ook Fifa speler. En over twee weekjes komt de nieuwe uit, dus daar ga ik dan uiteraard ook tijd in stoppen. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Platypus zei:

Heb je niet twee maanden tijd? Tot 18 november dacht ik. Hoe dan ook, echt moeilijk is het niet. Zonder te veel moeite te doen ben ik al rank 33 ofzo.

 

Ik ben eigenlijk zeer tevreden over die Outlaw Pass. Hopelijk komen er nog. :)

Ik neem aan dat na de afloop van de huidige outlaw pass, er meteen een nieuwe komt. Het is ook een hele slimme manier van Rockstar om mensen elke dag of week terug te krijgen naar de game. Je bent toch (lichtelijk) ''verplicht'' om te gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Platypus zei:

Heb je niet twee maanden tijd? Tot 18 november dacht ik.

Oh, je hebt gelijk. Om de een of andere reden dacht ik dat het maar een maand was... :bonk:

 

6 uur geleden, Platypus zei:

Ik ben eigenlijk zeer tevreden over die Outlaw Pass. Hopelijk komen er nog. :)

Een van de beste toevoegingen uit de update. Ik heb alle rangen met veel plezier doorlopen, en ook nog eens leuke en handige beloningen gekregen. De Post Office loopt over met beloningen die ik ook niet meer kwijt kan in mijn inventory. :7 

 

Van mij mogen ze dit zeker voortzetten op dezelfde manier. 

 

5 uur geleden, Remsko zei:

Ik neem aan dat na de afloop van de huidige outlaw pass, er meteen een nieuwe komt.

Ik hoop het ook, maar ik verwacht dat we pas later weer een Outlaw Pass kunnen verwachten bij een grotere update. Misschien rond december met de feestdagen een speciale variant van de Outlaw Pass? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...