Jump to content

Madam Nazar


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Weet er iemand waar je Madam Nazar op je map kan terug vinden ? Ik zie dat je deze week 3 juwelen moet zoeken maar als je Madam Nazar niet kan zien kan je toch ook de locatie van de regio niet vinden? Is toch onmogelijk om elke millimeter van je map naar een juweel te zoeken? Ik heb geen enkele aanwijzing van niets van de collector zoektochten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik kijk regelmatig op die website om de locatie van Madame Nazar, maar tot nu heb ik ze nog maar 2x tegengekomen. Verschijnt ze enkel als je iets volbracht hebt? Want ik heb dringend weer wat locatiemappen nodig van haar :) 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Verschijnt ze enkel als je iets volbracht hebt?

Nee, je zou haar altijd moeten kunnen vinden. Kijk je wel naar de meest recente post in dat topic? Vandaag zou ze op volgende locatie moeten zijn:

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, Platypus zei:

Nee, je zou haar altijd moeten kunnen vinden. Kijk je wel naar de meest recente post in dat topic? Vandaag zou ze op volgende locatie moeten zijn:

 

 

Ja en niets. Maar op je map bij het spel zou je ze toch ook moeten terugvinden? Je hebt je lijst waar alles te vinden is (Saloons, butcher, fast travel, en ook enkele personen) daar zou je toch ook haar moeten zien?

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

daar zou je toch ook haar moeten zien?

Nee, R* heeft ervoor gezorgd dat ze verborgen is op de map waardoor je op zoek moet gaan naar haar. Van zodra je in haar buurt bent (en haar muziek dus hoort), verschijnt ze wel op de map tot ze haar locatie wijzigt.

Link to comment
Delen op andere websites

22 minuten geleden, Platypus zei:

Nee, R* heeft ervoor gezorgd dat ze verborgen is op de map waardoor je op zoek moet gaan naar haar. Van zodra je in haar buurt bent (en haar muziek dus hoort), verschijnt ze wel op de map tot ze haar locatie wijzigt.

ok dank je. straks nog eens zoeken op die plaats

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...