Jump to content

Het Red Dead Online Chattopic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

9 minuten geleden, PrioX zei:

Ik denk toch dat je ermee moet leren spelen. Het spel is nou eenmaal ook gebouwd rondom player vs player. Dat er spelers zijn die je zonder reden afmaken is altijd het geval geweest in dit soort spellen, je kunt het verwachten. 

Ze kunnen toch ook als in GTA de optie SOLO doen ? Daar speel je helemaal alleen. Of "enkel vrienden" dan kies je zelf wie je erbij wil. Deze optie is niet bij RDR aanwezig !

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    48

  • GTA_FUNPLAYER

    29

  • Schumy7_Patriot

    21

  • FlexxNL

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Deze optie is niet bij RDR aanwezig !

Dat is niet waar RDR om gaat. De hele bedoeling van Red Dead Online is om in een wereld rond te lopen en andere mensen te ontmoeten. Het speelt zich af in het wilde westen, dus dat mensen je soms doodschieten hoort er bij. Als je liever solo wilt spelen, is het beter om naar story mode te gaan.

 

Trouwens, ik weet niet wat jij allemaal doet in Online, maar ik word zelden neergeschoten. Bijna alle mensen die ik tegenkom zijn aardig en zwaaien naar mij. Misschien lok je het zelf wel uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Platypus zei:

Dat is niet waar RDR om gaat. De hele bedoeling van Red Dead Online is om in een wereld rond te lopen en andere mensen te ontmoeten. Het speelt zich af in het wilde westen, dus dat mensen je soms doodschieten hoort er bij. Als je liever solo wilt spelen, is het beter om naar story mode te gaan.

 

Trouwens, ik weet niet wat jij allemaal doet in Online, maar ik word zelden neergeschoten. Bijna alle mensen die ik tegenkom zijn aardig en zwaaien naar mij. Misschien lok je het zelf wel uit. :7

Ik doe niets en lok het in elk geval NIET uit !!!!!! Hoe kan je trouwens iets uitlokken? Door zelf te schieten? Ik ben TEGEN schieten op mensen als je wist !

 

Ik doe gewoon mijn spel open en nog voor ik mijn paard kan roepen word ik al neer geknald !!!! Nu jij !

Ik heb nog niets ondernomen of het is al zover !!! Mijn naam "Davidvacca" is ook niet uitlokkend he !!!

 

En ja ik heb ook al mensen tegengekomen die naar je wuiven en die je zelfs wijzen waar er ergens een kaart van Madam Nazar ligt ! Dat is heel vriendelijk van hen en ik wil ook niets liever doen dan eens samenspelen met mensen die je kan vertrouwen !

 

Vraag me echt niet waarom sommige naast je komen en je neerknallen !!! Zelfs na een vriendelijke wuif van mij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Echt ik zoekt het NIET UIT !!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Bewijs :

 

Mij aangemeld, mijn paard geroepen en ongeveer 10 minuten bezig tot er een zekere speler naar mij kwam. Ik wuif vriendelijk en hij wuift terug. Niets aan de hand zoals jullie zeggen.

Dan opeens KNALT HIJ MIJ NEER !!!!!! Zijn naam : IRADARINE !!!!!!!!!!!!

 

Heb hem een prive bericht gestuurd waarom hij mij zonder reden zomaar doodschiet als ik niets heb gedaan?

 

Zijn antwoordt : IT'S JUST FUNNY :D 

 

WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat is de community. Zoals Platypus kom ik meer vriendelijke spelers tegen dan onvriendelijke. Zeker als je op Defensive staat valt het reuze mee omdat men vaak de moeite niet wilt nemen. Ze kunnen immers niet automatisch op je richten, je gaat moeilijker dood, en ze worden gestraft. 

Link to comment
Delen op andere websites

39 minuten geleden, PrioX zei:

Tja, dat is de community. Zoals Platypus kom ik meer vriendelijke spelers tegen dan onvriendelijke. Zeker als je op Defensive staat valt het reuze mee omdat men vaak de moeite niet wilt nemen. Ze kunnen immers niet automatisch op je richten, je gaat moeilijker dood, en ze worden gestraft. 

Dan scheelt er iets met mijn systeem !!!

 

Ik sta ALTIJD op Defensive en sta op low en toch richten ze automatisch recht op mij en ben ik na 1 schot meteen dood !!!!! Denk ook niet dat ze gestraft worden hoor.

Zoals ik blijf zeggen : Ze komen naast me en schieten me meteen dood zonder reden, defensief ook niet, meteen knal morsdood na 1 kogel !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je een beetje gaan kijken naar de Ability Cards. Ik geloof dat je laatst zei deze nog niet gebruikt te hebben. Deze kaarten kunnen je namelijk een voordeel geven tijdens dit soort situaties. Zo is er bijvoorbeeld een kaart waardoor je niet direct dood gaat van headshots. Op deze website staan loadouts die worden aangeraden voor verschillende situaties.

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, PrioX zei:

Misschien moet je een beetje gaan kijken naar de Ability Cards. Ik geloof dat je laatst zei deze nog niet gebruikt te hebben. Deze kaarten kunnen je namelijk een voordeel geven tijdens dit soort situaties. Zo is er bijvoorbeeld een kaart waardoor je niet direct dood gaat van headshots. Op deze website staan loadouts die worden aangeraden voor verschillende situaties.

Dank je. Ik zal eens kijken naar die site want inderdaad ik weet niet waarom ze dienen die kaarten. Ik heb er 3 momenteel. Maar je moet ze nog betalen ook om te verzilveren, na je ze hebt gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Maar je moet ze nog betalen ook om te verzilveren, na je ze hebt gekregen.

Ja, de eerste keer dat je een kaart koopt kost dit $50. Wanneer je een x aantal XP hebt verzamelt kun je de kaart upgraden voor $350, en voor de laatste upgrade betaal je $500. 

Link to comment
Delen op andere websites

21 uur geleden, PrioX zei:

Ja, de eerste keer dat je een kaart koopt kost dit $50. Wanneer je een x aantal XP hebt verzamelt kun je de kaart upgraden voor $350, en voor de laatste upgrade betaal je $500. 

Dan laat ik die kaarten links liggen hoor :( overal vragen ze geld. 500$, als je iemand berooft krijg je misschien 40cent !

 

Ook heb ik weer sinds lang het gezever van elke paar minuten melding " je headphone is niet aangekoppeld, er is een probleem met je headphone" en ik heb geen headphone  !

Heb dit in verleden bij GTA ook vaak voorgehad. Elke keer weer, je headphone is mislukt, sluit je headphone aan, blablabla...… ik heb geen headphone en wil geen headphone :( 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
4 uur geleden, PrioX zei:

een flinke sneeuwstorm

Ik hoop toch wel dat het op bepaalde plekken in de game gaat sneeuwen. Ik vind het bijzonder jammer dat het zelfs in het besneeuwde gebied met -15°C regent in plaats van sneeuwt.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Platypus zei:

Ik hoop toch wel dat het op bepaalde plekken in de game gaat sneeuwen. Ik vind het bijzonder jammer dat het zelfs in het besneeuwde gebied met -15°C regent in plaats van sneeuwt.

Er is zoveel dat theoretisch niet klopt (zoals wolven in de woestijn !!!!) maar toen destijds werd ik hier de mond gesnoerd !

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Platypus zei:

Ik hoop toch wel dat het op bepaalde plekken in de game gaat sneeuwen. Ik vind het bijzonder jammer dat het zelfs in het besneeuwde gebied met -15°C regent in plaats van sneeuwt.

Wanneer je ''The Wolf Man'' legendary bounty op 5 sterren speelt raast er een sneeuwstorm over het gebied. Wanneer je richting Valentine gaat zal de sneeuwstorm zich gewoon met je mee verplaatsen waardoor het dus sneeuwt in dat gebied. Er zijn zelfs spelers naar New Austin gereden: 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...