Jump to content

Het Red Dead Online Chattopic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

Deze week is Red Dead Online 1 jaar geworden. Hoe kijken jullie terug op het voorbije jaar? En verwachten jullie dat er nog veel toekomst is zoals bij GTA Online? Veel mensen hebben al snel afgehaakt omdat er niks te doen was, het was saai, te weinig content, etc... Maar na heel lang wachten kwam eindelijk de grote Frontier Pursuits update die de game wat interessanter maakte. Voor sommigen kwam het helaas te laat of het was niet genoeg om mensen terug te overtuigen.

Ik ben pas in september met Red Dead Online begonnen, vlak voor de Frontier Pursuits update, maar ben al een maandje geleden gestopt omdat de game voor mij te snel saai wordt en voor frustratie zorgt. Ik heb alle kledij, wapens en paarden die ik wil hebben dus ik heb geen idee waarom ik nog geld zou moeten verdienen. Ook is er te weinig variatie en hebben veel modi gewoon een slechte design. Bijvoorbeeld de Free Roam Event Railroad Baron: Het concept vind ik wel goed, maar in de praktijk knalt iedereen gewoon elkaar af zodra ze spawnen. En bij bijna alle andere modi is het exact hetzelfde.

Daarnaast heb je nog het feit dat de game na een jaar nog steeds niet naar behoren werkt. Veel spelers hebben nog steeds problemen met het plaatsen van hun kamp. Soms moet je echt bijna een uur wachten voor je kamp eindelijk wordt geplaatst. En als je met meer dan 20 spelers in een sessie zit, lijkt het of alle dieren verdwenen zijn. Voor de rol van Trader kan dit veel voor frustratie zorgen, want je hebt zowel je kamp als dieren nodig.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat R* moet toevoegen om de game gevarieerder of interessanter te maken. Misschien moeten ze eerst zorgen dat alles werkt zoals het moet, maar ik denk niet dat er nog veel te "redden" valt.

 

Wat zijn jullie verwachtingen voor de toekomst en wat hopen jullie nog te zien? Of willen jullie liever dat R* Red Dead Online aan de kant legt en zich op een nieuwe game concentreert?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    48

  • GTA_FUNPLAYER

    29

  • Schumy7_Patriot

    21

  • FlexxNL

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rockstar mag van mij doorgaan met het maken van content updates. Als ze het maar niet zo gaan uitmelken zoals GTA Online, want dat gaat nu echt te lang door. Met Frontier Persuits heeft het spel eindelijk een beetje vorm gekregen. Het eerste jaar was het toch vooral heel basic met vrijwel niks te doen, of in ieder geval niet iets waarbij ik geïnteresseerd bleef. De Trader, Collector en Bounty Hunter rollen heb ik op level 20 staan en daarna was het eigenlijk wel over. Dan verandert het spel weer in grinden zoals GTA Online dat ook altijd gedaan heeft. Ik log nu alleen in om een dagelijkse challenge te doen zodat ik mijn streak blijf behouden. 

 

Ze moeten meer content toevoegen waar de community een rol in speelt. Sinds de release zie je tal van ideeën voorbij komen voor bijvoorbeeld een vechtclub. Of nog beter: voeg de content creator toe zodat men zelf iets in elkaar kan zetten en uploaden. Rockstar's PvP modi zijn altijd super slecht, zij kunnen echt geen PvP maken. De speelgebieden zijn slecht gebalanceerd en de combat in het algemeen is vaak ook wat klungelig. Ik ben daarom ook blij dat ze gedeeltelijk gestopt zijn met het uitbrengen van PvP modi, want daar werd je echt mee doodgegooid in het begin. 

 

Gelukkig hebben ze al bevestigd dat er een nieuwe Outlaw Pass komt. Dat was voor mij het hoogtepunt van het jaar. 

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij die niet graag schiet en meteen dood geschoten wordt door eikels die het heerlijk vinden mensen te vermoorden, is het eindelijk een fantastisch spel ! Je kan uuuren met je paard door de natuur rijden, dieren zien, opdrachten vervullen zoals collector voor Madam Nazar, van dorp tot dorp gaan en zien wat er valt te beleven, zowel stad als woestijn. Maar er zijn helaas de meerderheid van gamers die actie en geweld verkiezen boven de normale dingen des leven :( 

Hier op RDR2 Online heb je niet zo vaak last van andere online spelers, sommige groeten je vriendelijk en rijden door, andere helpen je door aan te wijzen waar ergens iets ligt, en een handvol domoren schieten je neer zonder bedoeling zoals in GTA. Maar voorlopig gaat het online nog goed. Voor sommige saai, voor andere net wat ze eindelijk zoeken, die rust.

Er mogen gerust nieuwe contents bijkomen, maar niets die je verplichten ! Zoals je kamp, is helaas ene verplichting. Ikzelf ben nog nooit in mijn kamp geweest maar moet wel elk uurtje 1$ betalen om niets :D 

 

Wat de AI betreft, blijf me toch verbazen hoe dieren bewegen op elk moment en elke plaats. Hoe kan een konijn nu weten waar hij naartoe moet lopen voor je? :D :D 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Volgens mij werkt die Moonshiner rol nog niet zoals het zou moeten. Ik heb een voucher uitgegeven om gratis moonshine te maken, ik heb direct flavor toegevoegd, maar nu ligt de productie stil en ik heb niks van moonshine.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...