Jump to content
PrioX

''De Outlaw Pass is de beste toevoeging op Red Dead Online''


Tegenwoordig worden gamers er mee doodgegooid: microtransacties, seizoenspassen en zogeheten battle passes. Alle drie de systemen geven spelers meer in-game content, vaak tegen betaling. Hoewel geen van deze systemen geheel nieuw zijn, is de populariteit van de battle pass pas echt gestegen nadat het razend populaire Fortnite er vorig jaar mee aan de haal ging. Een battle pass geeft spelers, vaak tegen betaling, dus meer in-game content. Met het verdienen van XP en het voltooien van uitdagingen kunnen spelers vaak nieuwe wapens, outfits, skins, emotes en meer verdienen. Het is een systeem waarbij de speler beloont wordt voor activiteit. 

 

large.outlawpass2.jpg.64ae8c40c5cd68af4e

Tot 18 november kunnen spelers beloningen verdienen voor de Wheeler, Rawson & Co Club en Outlaw Pass.

 

Rockstar Games heeft met de release van de Frontier Persuits update van Red Dead Online de Wheeler, Rawson & Co Club toegevoegd, een typische Rockstar-variant van een populair systeem. Met dit speciaal lidmaatschap, die overigens iedereen automatisch krijgt wanneer je vóór 18 november speelt, kun je door XP te verzamelen verschillende in-game beloningen vrijspelen. Spelers kunnen ook de Outlaw Pass kopen voor 35 Gold Bars, het in-game betaalmiddel. De speler hoeft er in het principe dus geen echt geld voor neer te leggen zoals dat wel het geval is bij veel andere spellen. De Outlaw Pass geeft spelers nog meer beloningen voor het verzamelen van XP. Voor Rockstar Games is dit een nieuwe methode voor het belonen van de spelers.

 

large.outlawpass1.jpg.2a37a5e06674a8f03d

Met de Outlaw Pass krijg je bij elke rang een nieuwe beloning zoals een vest.

 

Ikzelf ben inmiddels de maximale rang van de Outlaw Pass (rang 70), en ik heb dus alle beloningen in mijn bezit. Het zegt genoeg als ik zeg dat ik de Outlaw Pass de beste toevoeging vond van de Frontier Persuits update. Ik was zelfs een beetje verslaafd en wilde op alle mogelijke manieren XP verdienen om zo snel mogelijk alle beloningen te kunnen claimen. Jagen op dieren, Showdowns, Free Roam Events, Random Events, het levert je allemaal XP op voor de Outlaw Pass en ik sloeg er geen een over. Red Dead Online begint nu een beetje vorm te krijgen. Het laatste jaar ontbrak het aan goede content waardoor ik kon blijven spelen. Maar met de Outlaw Pass heeft Rockstar mij toch geïnteresseerd gekregen. En dat is natuurlijk precies wat het doel achter dit systeem is; spelers aantrekken en zorgen dat zij dagelijks blijven spelen. 

 

Nu veel spelers die de pass gekocht hebben richting de laatste rangen lopen, ben ik erg benieuwd wat jullie ervaring met de Outlaw Pass is, wat Rockstar in de toekomst moet doen om het eventueel te verbeteren, en of je hoopt op een tweede Outlaw Pass. Laat het ons weten in de reacties. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...