Jump to content
PrioX

Dit zijn de PC specificaties voor Red Dead Redemption 2


large.50acc2b6c52a2163209afe5cbc8b761fb5

 

Red Dead Redemption 2 verschijnt volgende maand, 5 november, al voor de PC. Rockstar Games heeft vandaag de eerste screenshots gepubliceerd en aanvullende details, waaronder de systeemeisen. Dankzij de technische en grafische verbeteringen zal dit de ultieme versie worden om het verhaal van Arthur Morgan te ervaren. 

 

large.c7d9bd9b7f721bbfeafcfa118bbf65d181

 

Pre-order details

Red Dead Redemption 2 is vanaf nu officieel, en tijdelijk exclusief, te bestellen via de Rockstar Games Launcher. Doe je dit vóór 22 oktober dan ontvang je een aantal leuke bonussen, waaronder twee klassieke Rockstar-titels die je zelf mag kiezen: GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, Bully: Scholarship Edition, L.A. Noire: The Complete Edition, of Max Payne 3: The Complete Edition. 

 

De pre-order bevat ook een gratis upgrade naar de twee duurdere versies van het spel, de Special en Ultimate edities, die overigens ook met 20 euro zijn afgeprijsd. De edities bevatten o.a. de Outlaw Survival Kit (Story), War Horse (Story), Le Trésor des Morts Treasure Map (Story), Cash Bonus (Story), en 50 Gold Bars (Online).

 

large.7f220da9e56ec58e84fbeb95ff75ea8e93 large.bac91a06694f442327e46ca27c77f552fa

 

Nieuwe features en updates

Red Dead Redemption 2 maakt gebruik van de kracht van de PC. Hierdoor zijn er flink wat technische en grafische verbeteringen gemaakt tegenover de console versies. Allereerst is de draw distances verbeterd waardoor je meer van de omgeving kunt zien, verbeterde lichteffecten voor een mooiere dag- en nachtcyclus, sneeuwpaden van betere kwaliteit, verbeterde reflecties en diepere schaduwen met hogere resoluties op verdere afstanden, en verbeterde gras- en vachtstructuren voor een realistischer beeld bij plant en dier. Het spel ondersteunt ook 4K HDR, de mogelijkheid om high-end display-instellingen uit te voeren met 4K-resolutie en hoger, configuraties met meerdere monitoren, breedbeeldconfiguraties, hogere framesnelheden en meer.

 

large.712b187b4402b010a3c9d8a759e0fcfedc large.61a959841c6b61be1128be28a2b29d796d

 

De PC-versie neemt ook nieuwe content met zich mee voor de Story Mode. 

 

Nieuwe Bounty Missies:

  • Herman Zizendorf heeft van hardwerkende mannen hun gereedschappen gestolen. Zoek hem op in Blackwater. 
  • Ex-soldaat Camille de Millemont wordt gezocht nabij Catfish Jacksons, al zullen zijn trouwe mannen hem niet in de steek laten.
  • Bart Cavanaugh staat in de Big Valley opgesteld met zijn bende. Haal hem ongezien weg zodat het niet uitloopt op een bloedbad...

Nieuwe Gang Hideouts:

  • De Del Lobos hebben zich gevestigd in Gaptooth Breach en Solomon’s Folly. Jaag ze weg, geheel op hun eigen manier. 

Nieuwe Treasure Maps:

  • Zoek voor schatten nabij Landmarks of Riches en The Elemental Trail. 

Nieuwe missie:

  • ''To The Ends of The Earth'' - verzamel verschillende soorten planten voor beloningen.

Nieuwe wapens:

  • M1899 Pistol
  • Evans Repeater
  • LeMat Revolver
  • High Roller Revolver

Nieuwe paarden:

  • Warped Brindle Arabian
  • Few Spot Appaloosa
  • Perlino Andalusian
  • Red Chestnut Arabian 
  • Drie nieuwe wilde paarden: Buttermilk Buckskin Kentucky Saddler, Liver Chestnut Morgan en de Gold Palomino Tennessee Walker. 

Nieuwe Trickets:

  • Hawk Talon: je uithoudingsvermogen daalt 30% minder snel wanneer je een boog gebruikt.
  • Cat Eye: verlengd het effect van Fortifying tonics met 20%.
  • Shark Tooth: je horse bonding stijgt 10% sneller.
  • Turtle Shell: je health-bar vult 10% sneller. 
  • Crow Beak: verhoogt de munitie die je plundert met 10%.

 

large.dbc6a0ec921bbfd1e780d963d3fa2dc16c large.d8b40b2d10ecddbcf1a9a10ffc00ceb8fd

 

Minimale PC specificaties:

  • OS:  Windows 7 - Service Pack 1 (6.1.7601)
  • Processor:  Intel® Core™ i5-2500K / AMD FX-6300
  • Geheugen:  8GB
  • Grafische kaart:  Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB 
  • HDD opslag:  150GB
  • Geluidskaart:  DirectX compatible

Aanbevolen PC specificaties:

  • OS:  Windows 10 - April 2018 Update (v1803)
  • Processor:  Intel® Core™ i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X 
  • Geheugen:  12GB
  • Grafische kaart:  Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
  • HDD opslag:  150GB
  • Geluidskaart:  DirectX compatible

Rockstar heeft beloofd binnenkort meer info met ons te delen, waaronder een 4K 60FPS trailer. Later dus veel meer info! 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

150gb, oef. Nou ja dat wordt wat plek vrij maken. 

 

Recommended, speel je dan op high settings of medium? 

 

Heb de GPU die ze aangeven bij rec. (rx480) Maar een andere CPU (i5 6400). Ga hem wel kopen denk ik, zin in.

 

Gaat iemand hem kopen via de R* launcher? krijg je er een gratis upgrade naar special edition bij. Zou dat het waard zijn.

 

 

 

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goh, het is al héél lang geleden dat ik nog GTA V heb gespeeld dus ik heb niet direct een pasklaar antwoord. Dat zou ik eens moeten testen, maar dan moet ik de hele game weer downloaden. De aanbevolen spec voor GTA V was een GTX 660 en ik had er destijds een GTX 760 in zitten (eén generatie erna) waarmee ik nét niet aan 60 FPS kwam met de automatische instellingen.

 

Ik denk dus dat je met de minimumvereisten kan spelen à 30 FPS op Low en met de aanbevolen vereisten à 60 FPS op Medium-high. Console kwaliteit is doorgaans vergelijkbaar met 30 FPS op Medium dus dat zit er ergens tussenin.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar, als ik het goed begrijp, komt er dus geen dvd doosje of iets dergelijks? Ik moet hem digitaal kopen? Zou ik wel jammer vinden.

 

De specs vallen gelukkig wel mee, zit met RAM en CPU al bij minimum en met GPU al bij recommended.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Platypus zei:

Dat klopt. Wel logisch eigenlijk. De game is 150 GB groot, dus als je hem fysiek wil heb je op zijn minst 15 dvd's nodig. :7

Doe het dan met 1 of 2 usb's (wat voor hun goedkoper is). Een fysieke versie blijft toch altijd wel leuker.

 

Die specs zijn mooi. De meeste pc's van nu zullen de game wel aankunnen. 

 

7 uur geleden, Dexist zei:

Gaat iemand hem kopen via de R* launcher? krijg je er een gratis upgrade naar special edition bij. Zou dat het waard zijn.

Daar zit ik ook mee... De Deluxe wordt 'm sowieso niet voor mij, volgens mij zijn dat alleen bonussen, maar die boeien me niet zoveel. Die extra content lijkt me leuker.

Nu is het dat Gta V ongeveer 4,5 jaar later nog steeds 30 euro kost (12 euro op G2A). Het zou het dus wel waard zijn dat je hem nu al kan spelen inclusief de extra content.

Maar het blijft een hoop geld...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe krachtig de RX480 is maar toen ik mijn GTX780 nog gebruikte, speelde ik met gemak op high/very high settings en 1080p60. Wel moet de gras maximaal op high zijn en als je het hoger zet dan dat, kakt de fps tot in volgende universum. Maar op zich wel logisch want ook een van de GTX Titans had er moeite mee. Maar indien je de settings zelf zo goed genoeg aanpast, heb je speelbare framerates zonder problemen. Vorig jaar de upgrade naar 1080Ti en gras kan totaal zonder moeite op Ultra en veel settings op very high en ultra en 1440p60. Waarschijnlijk omdat de Pascal een veel betere architectuur is tegenover Maxwell en al helemaal tegenover Kepler. (600 en 700 series). Maar wel opmerkelijk dat een van de Titans er veel moeite mee had. Misschien was het de Maxwell Titan maar ja, Titan is voor de prosumers.

 

Wat AMD betreft heb ik totaal geen verstand meer van maar volgens velen en ook reviews zijn is de RX580 beter en sneller dan de 1060. Maar uiteraard rebrand AMD vaker hun GPU's dan nVidia en is het gewoon een opgevoerde RX480. En de systeemeisen kloppen op zich wel, ze zijn zelfs de meest realistische systeemeisen ook als je kijkt naar andere game ontwikkelaars die de meest raarste systeemeisen vragen. 280 is tegenhanger van de 770 en 280X de 780.

 

 

Op 10-10-2019 om 17:40, Nyltje zei:

Doe het dan met 1 of 2 usb's (wat voor hun goedkoper is). Een fysieke versie blijft toch altijd wel leuker.

 

Die specs zijn mooi. De meeste pc's van nu zullen de game wel aankunnen. 

 

Daar zit ik ook mee... De Deluxe wordt 'm sowieso niet voor mij, volgens mij zijn dat alleen bonussen, maar die boeien me niet zoveel. Die extra content lijkt me leuker.

Nu is het dat Gta V ongeveer 4,5 jaar later nog steeds 30 euro kost (12 euro op G2A). Het zou het dus wel waard zijn dat je hem nu al kan spelen inclusief de extra content.

Maar het blijft een hoop geld...

Het blijft een hoop geld idd. Ik wacht waarschijnlijk tot het goedkoper wordt. Veel van die bonussen zijn de online dingen en ik vraag me af of zo een western game niet saai is. Dat maakt het hoge bedrag het ook niet waard.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

23 uur geleden, SilverRST zei:

Het blijft een hoop geld idd. Ik wacht waarschijnlijk tot het goedkoper wordt. Veel van die bonussen zijn de online dingen en ik vraag me af of zo een western game niet saai is. Dat maakt het hoge bedrag het ook niet waard.

Ja de bonussen in de 75 euro versie zijn vooral online gericht, (bepaalde kleding en wapens) de extra's die je krijgt bij de 'goedkopere' zijn echt dlc's volgens mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 uur geleden, Nyltje zei:

Ja de bonussen in de 75 euro versie zijn vooral online gericht, (bepaalde kleding en wapens) de extra's die je krijgt bij de 'goedkopere' zijn echt dlc's volgens mij.

€75 is wel een hoop geld voor ingame outfits en wapens. De bonussen en de extra's die je kreeg bij GTAV pre-order terug in 2013, de Collection Edition(?) zijn dan wel nice maar dit... Vind het mager en geen €75 waard.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...