Jump to content

Huis en auto's kwijt


Martine

Recommended Posts

Help! Mijn zoontje had een prachtig appartement en deze week voor 20 euro playstation tegoed een auto erbij gekocht. Nu heeft hij iets gedaan waardoor hij ineens een kleine garage heeft en er staan ineens 2 heel andere auto's in. Kan ik hier wat aan doen? De auto's heb ik inmiddels gevonden... Storage... Maar nu dat huis nog....

Bewerkt: door Martine
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Martine, 

 

Het appartement heeft hij waarschijnlijk ingewisseld voor de garage. Deze kan hij helaas niet terugkrijgen tenzij hij deze opnieuw koopt. Wel zal hij een deel van het aankoopbedrag van het appartement hebben teruggekregen (ik geloof de helft). Om te controleren of dit inderdaad het geval is kan je zoontje even de Mechanic bellen via de mobiele telefoon. Deze laat alle auto's per gebouw dat hij bezit zien, en zo kun je dus controleren of hij inderdaad het appartement kwijt is. Om dit in de toekomst te voorkomen kan hij een nieuwe aankoop (garage, huis, appartement, etc) in een nieuw slot plaatsen. Zo vervang je niet een andere garage/huis/appartement. 

 

Wanneer je een appartement met garage bezit kun je hier vaak 6 of 10 auto's in kwijt. Wanneer je daarna overstapt naar een kleinere garage met twee parkeerplaatsen zal het spel de eerste twee auto's overnemen die in de grote garage stonden. De garages werken namelijk met parkeerplaatsen (''slots''). Wanneer je naar een garage overstap met twee parkeerplaatsen zullen de auto's in slot 1 en 2 uit de grote garage worden overgezet. Tot de rest van de auto's heb je geen toegang tot je weer terug overstapt naar een garage met meer ruimte.

 

Dus in het kort:

- Tegen de ruil van een grote garage (of appartement) naar een kleine garage kun je niks meer doen. 

- De auto's die nu ontbreken zijn niet verloren, maar je kunt ze pas weer gebruiken wanneer je een grotere garage koopt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...