Jump to content
Platypus

Nieuwe legendary bounty, Halloweenmaskers, XP bonussen en meer


 

Een nieuwe week, dus een nieuwe legendary bounty met deze week: Philip Carlier. Deze man wordt gezocht voor geldverduistering en de moord op een collega van de Lemoyne Trading Company. Sinds de moord twee jaar geleden leeft Philip alleen in het moerasgebied van Lagras. Deze isolatie en zijn liefde voor chemische producten zou zijn mentale gezondheid hebben aangetast, dus hij kan zeer gevaarlijk zijn. Oppassen is de boodschap!

Je kunt bij eender welk Bounty Board hieraan beginnen en zo vaak herspelen als je wilt. Het aantal sterren op de poster toont de moeilijkheid aan.

 

Halloweenaanbiedingen en meer

large.RDOnline35.jpg.caf67fcd1123e2d7c4d4506a632deed1.jpg

 

Het is bijna Halloween, en dat wordt ook in het Wilde Westen gevierd. Madam Nazar heeft een collectie maskers kunnen verzamelen waarmee je andere spelers ongetwijfeld de stuipen op het lijf zult jagen. Deze maskers zijn slechts tijdelijk beschikbaar en het gaat onder ander om een Freak Mask en een Swine Mask.

 

large.RDOnline36.jpg.22ebc3cee4781e0ef8362661864eafe5.jpg

 

Daarnaast krijg je voor elke rol gratis een exclusieve variant van een masker. Bounty Hunters krijgen een exclusieve tint van het Creature Mask, Traders krijgen een exclusieve tint van het Swine Mask, en Collectors krijgen een exclusieve tint van het Masquerade Mask. Het kan 24 uur duur vooraleer deze maskers in je Wardrobe verschijnen.

 

Iedereen die de Outlaw Pass in bezit heeft, krijgt daar bovenop nog een aantal gratis maskers: als je rang 10 hebt gehaald krijg je een exclusieve variant van het Freak Mask en bij rang 20 krijg je een exclusieve tint van het Horror Mask.

Spelers die voor 12 december GTA Online spelen krijgen een unieke versie van het Slaughter Mask, wat we eerder al eens vermeld hadden.

 

large.RDOnline37.jpg.58ad53681248f0b66e9066e89295966f.jpg

 

Voor wie liever wat competitie wilt, is er Make It Count (Free Aim). In deze mode heb je enkel een pijl een boog of messen om te gooien, en je moet zo lang mogelijk proberen te overleven in een gebied dat steeds kleiner wordt. Wie als laatste overblijft, die wint.

 

Wekelijkse bonussen en voordelen

Collectors die graag nog wat geld willen verdienen, kunnen proberen de Cheaters Suit te verzamelen. Deze collectie bestaat uit drie speelkaarten: Queen of Wands, King of Cups en Ace of Pentacles. Als je ze alledrie hebt gevonden, kun je ze opsturen naar (of persoonlijk afgeven aan) Madam Nazar voor 29 oktober.

 

Iedereen die deze week Red Dead Online speelt, krijgt 2000 Club XP plus 30% extra XP op onderstaande activiteiten:

- Alle A Land of Opportunities missies                    - Takeover Series

- Alle Free Roam missies                                          - Elimination Series

- Shootout Series                                                     - Race Series

 

Bounty Hunter:

- Alle bounty missies, inclusief legendary bounties en player bounties

- Manhunt en Day of Reckoning Free Roam Events

- Bounty Hunter Daily Challenges

 

Trader:

- Sale missies

- Trade Route Free Roam Events

- Trader Daily Challenges

 

Collector:

- Elke gevonden Arrowhead, Tarot Card en Lost Jewelry

- Elke verkochte set (inclusief de wekelijkse collectie)

- Condor Egg en Salvage Free Roam Events

- Collector Daily Challenges

 

Alle PlayStation Plus leden die voor 4 november inloggen, krijgen een exclusieve tint van de Killiman Vest en Twitch Prime-leden die hun account aan Social Club linken krijgen nog steeds de Bounty Hunter License gratis.

 

Zo, ga jij Halloween vieren in Red Dead Online en maskers kopen of ga je het aan jou laten voorbijgaan?

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuke maskers, maar wel aan de prijzige kant. $150 voor een masker, waarvan je gemiddeld 10 varianten heb en waarvoor je per stuk voor moet betalen, vind ik wat veel. Gelukkig heb ik van alle maskers een variant gratis gekregen. Kan ik toch meedoen. :P 

 

Verder handige bonussen, kunnen we komend weekend weer wat missies doen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 minuten geleden, PrioX zei:

$150 voor een masker

Damn, dat is meer dan ik dacht. Maar met die collector role kun je wel flink wat geld verdienen. Ik ga het bij mijn gratis maskers houden denk ik.

 

5 minuten geleden, PrioX zei:

Verder handige bonussen

Voor mij niet echt. Ik zit al over rank 100 en die Outlaw Pass heb ik ook al voltooid, dus XP heb ik niet echt nodig. :P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...