Jump to content

Krijg maar geen huis


Sengels-dc

Recommended Posts

Hoi, 

 

Ik ben net gestart met gta5 Ps4 online, ben inmiddels level 20/21..

 

Ik heb geen garage gekregen of vrij gespeeld. 

Als ik een appartement wil kopen zegt het menu steeds dat ik moet wachten op een telefoontje van Simeon.. 

 

Ik doe bepaalde opdrachten voor Simeon en lamar, maar krijg dat telefoontje maar niet!!!! 

 

 

Wie weet wat te doen!? 

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom! 

 

Vervelend dat je geen huizen kunt kopen. Dit is een probleem dat vaker is voorgekomen bij veel spelers. Ik kan zo geen specifieke oplossing op het internet vinden. Wat je eventueel kunt proberen is een paar contact missies spelen en daarna terug de free mode in gaan, of een tijdje doelloos rond rijden in de hoop dat hij alsnog belt. Het wisselen van sessies kan dan ook wel eens helpen.

 

Werkt dat niet dan is de enige optie een nieuw karakter aanmaken en in feite dus opnieuw beginnen. Je bent nu nog een redelijk laag level, dus ik zou dat meteen doen zodat je niet al te veel verliest. Dit is de oplossing die je op het internet het meest voorbij ziet komen.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

54 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom! 

 

Vervelend dat je geen huizen kunt kopen. Dit is een probleem dat vaker is voorgekomen bij veel spelers. Ik kan zo geen specifieke oplossing op het internet vinden. Wat je eventueel kunt proberen is een paar contact missies spelen en daarna terug de free mode in gaan, of een tijdje doelloos rond rijden in de hoop dat hij alsnog belt. Het wisselen van sessies kan dan ook wel eens helpen.

 

Werkt dat niet dan is de enige optie een nieuw karakter aanmaken en in feite dus opnieuw beginnen. Je bent nu nog een redelijk laag level, dus ik zou dat meteen doen zodat je niet al te veel verliest. Dit is de oplossing die je op het internet het meest voorbij ziet komen.

 

 

HI, 

Super bedankt, jammer dat dit voorkomt. 

Ik ga het uitproberen, nogmaals bedankt 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...