Jump to content

Red Dead Modding


EnergyCorse

Recommended Posts

Ben op dit moment Red Dead Redemption aan het downloaden.

En eigenlijk ben ik weer erg nieuwsgierig wat er aan te passen valt (als dat uberhaubt mogelijk is)

Lijkt me leuk om de progressie te delen , mede als een vorm van documentatie gezien deze altijd met modden redelijk lastig te vinden zijn.

 

Update: RPF is niet te openen totdat de makers van Open IV wat hebben

Shader Hacking is ook niet mogelijk ivm Vulkan/Direct X 12

En me pc is niet krachtig genoeg :(

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, .Sharingan zei:

De eerste Red Dead Redemption RP servers via FiveM zijn al in de maak!

 

Ben overigens echt benieuwd hoelang het duurt voordat de paarden in de game vervangen zijn met bijvoorbeeld Oppressor uit GTA V. :7 

Op zich zou de Deluxo non-weaponized prima passen in RDR vanwege Back to the Future:7

 

Oppressor Mk2 is de tumor, abnormaal dat R* dat gruwel überhaupt in GTAV heeft toegevoegd.

 

Maar ontopic. GTAV is vele malen betere geoptimaliseerd dan RDR2 dus verwacht niet dat RDR2 modding zo populair gaat worden. Hooguit graphics mods zoals de teams VisualV en een persoon 'Razed' met zijn Natural Vision Remastered maar zijn update voor GTAV staat gepland voor begin volgend jaar. Verder zou je vast wel npc's hun abilities kunnen aanpassen zoals hoelang je gezocht zal worden. Maar RDR2 map in GTAV zou echt super geweldig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...