Jump to content

Verplicht Moonshiner worden?


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Wa is da nu weer??? Update en ge zijt VERPLICHT die nieuwe moonshine te doen ?????????
 

Ik heb NIKS aanvaard !!!!!!!!!!!

 

KAN DUS NIETS MEER VAN VROEGER MADAM NAZAR NEMEN !!!!!!!!!!!!!!! ZOALS EIEREN OORBELLEN JUWELEN DRANK KAARTEN ALLES IW EG ???????????????????????

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Raar want ik kon nergens meer iets vinden van dezelfde plaatsen waar ik vroeger steeds spullen vond om Madam Nazar. Ondertussen heb ik gezien dat de website van jeanropke

https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/  ook al een update kreeg maar nog niet alles beschikbaar is (zoals random spots) .

Vind  gewoon triest dat je kamp er telkens staat wanneer je het nooit of nooit gebruikt maar toch verplicht bent te betalen !!!!

Laat mensen keuze of ze kamp willen of niet :(

Er gaat meer geld weg naar idioot kamp die leeg staat dan naar wat ik verdien. Ik doe geen schietspellen

Link to comment
Delen op andere websites

In de patch notes valt ook te lezen dat de locaties van de collector items anders ingedeeld zijn waardoor ze minder voorspelbaar zijn. Dat kan inderdaad verklaren dat je niet veel kunt vinden. 

 

8 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Vind  gewoon triest dat je kamp er telkens staat wanneer je het nooit of nooit gebruikt maar toch verplicht bent te betalen !!!!

 

Ik snap je probleem hier niet mee. Als je echt zoveel voor Madam Nazar verzameld heb je voldoende geld om die paar dollars te betalen. Want het is echt maar iets van $2-3 dollar die je moet betalen per in-game dag voor je kamp en stal. Je kamp dient als safehouse zoals de huizen dat in GTA Online doen. Daar moest je ook voor betalen, en heel wat meer dan op Red Dead Online. Op GTA Online ben ik zeker meer dan 10.000 per in-game dag kwijt aan kosten voor alle properties die ik bezit en nooit meer gebruik. 

Link to comment
Delen op andere websites

47 minuten geleden, PrioX zei:

In de patch notes valt ook te lezen dat de locaties van de collector items anders ingedeeld zijn waardoor ze minder voorspelbaar zijn. Dat kan inderdaad verklaren dat je niet veel kunt vinden. 

 

Ik snap je probleem hier niet mee. Als je echt zoveel voor Madam Nazar verzameld heb je voldoende geld om die paar dollars te betalen. Want het is echt maar iets van $2-3 dollar die je moet betalen per in-game dag voor je kamp en stal. Je kamp dient als safehouse zoals de huizen dat in GTA Online doen. Daar moest je ook voor betalen, en heel wat meer dan op Red Dead Online. Op GTA Online ben ik zeker meer dan 10.000 per in-game dag kwijt aan kosten voor alle properties die ik bezit en nooit meer gebruik. 

Ten eerste : "Ik snap je probleem hier niet mee. Als je echt zoveel voor Madam Nazar verzameld heb je voldoende geld om die paar dollars te betalen"  = Dus als iemand tegen jou zegt : jij verdient toch genoeg geld in je leven dus VERPLICHT ik je om geld uit te geven voor iets wat je niet nodig hebt !!! :) ah ja is net hetzelfde.

Je gaat toch ook niet iets kopen wat je niet wil, maar gewoon omdat je het kan betalen ????

 

Ten tweede: in GTA had ik ook geen huizen want ik betrad ze toch nooit. Je kan in RDR eten waar en wanneer je wil (geen kamp nodig!) , je karakter slaapt toch nooit (geen kamp nodig), je stal, daarvoor betaal je al in de manege !

 

Het wil niet zeggen dat je geld HEBT , dat je het ook VERPLICHT moet uitgeven aan iets wat je niet wil :) zo zal je nooit rijk worden in het leven. En dan klagen mensen dat ze in armoede leven? :D met een gat in hun hand logisch !

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dus als iemand tegen jou zegt : jij verdient toch genoeg geld in je leven dus VERPLICHT ik je om geld uit te geven voor iets wat je niet nodig hebt !!! :) ah ja is net hetzelfde.

Je gaat toch ook niet iets kopen wat je niet wil, maar gewoon omdat je het kan betalen ????

 

Het gaat hier om een spel waarin je redelijk snel wat geld kunt verdienen. Dit is niet te vergelijken met het echte leven lijkt mij :7 

De prijzen die je moet betalen voor je kamp zijn echt zo laag dat je het bijna niet eens merkt. Ik ben het er mee eens dat je moet kunnen kiezen om je kamp wel of niet op te zetten. Maar het is nu eenmaal zo voor je bepaald. Het spel draait nou eenmaal om geld verdienen, in dat opzicht heeft het dezelfde opzet als GTA Online. Hoe je dat doet is aan jou. Maar dat je voor alles moet betalen zal vast en zeker niet verdwijnen. 

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, PrioX zei:

Het gaat hier om een spel waarin je redelijk snel wat geld kunt verdienen. Dit is niet te vergelijken met het echte leven lijkt mij :7 

De prijzen die je moet betalen voor je kamp zijn echt zo laag dat je het bijna niet eens merkt. Ik ben het er mee eens dat je moet kunnen kiezen om je kamp wel of niet op te zetten. Maar het is nu eenmaal zo voor je bepaald. Het spel draait nou eenmaal om geld verdienen, in dat opzicht heeft het dezelfde opzet als GTA Online. Hoe je dat doet is aan jou. Maar dat je voor alles moet betalen zal vast en zeker niet verdwijnen. 

En nu rijden er al rode stippen op je map ook nog :( 

De gevaarlijke dieren als wolven, grizzly's en poema's werden aangeduid door een rode stip ! Zodat je gevaar zag! Nu krijgen spelers met een wagon ook en rode stip :p verwarrend !!!

 

Let op mijn woorden : binnen dit en de kortste tijd zal RDR Online worden als GTA Online !!! Verneukt !! Ze zijn in ieder geval er een zooitje van aan maken ! Waarom niet simpel houden ? Nu is je map bomvol iconen die er niet goed aan doen ! het wordt teveel !

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, Sir_Ballas zei:

Voor iemand die zichzelf "funplayer" heeft genoemd lijkt het er toch op dat jij bizar weinig fun hebt :7

 

Denk dat jij de naam verkeerd begrijpt ! GTA funplayer bedoel ik dus dat ik iemand ben die NIET meedoet van die TERRORISTEN SCHIETSPELLEN zoals JIJ !!!!!!!!

Ik hou van de FUN in het leven, AVONTUUR, WANDELEN, RIJDEN, ………...NIET DOODSCHIETEN !!!!!!!!!!

Maar daar zal je IQ wellicht niet toe rijken !!!!! ;) 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Sir_Ballas zei:

Iets minder hoofdletters en uitroeptekens voor je opmerkingen maakt over iemand anders zijn iq aub :7

 

En als je niet van hetgeen houdt wat juist heel het idee achter GTA is, heb ik nog wel een game die perfect is voor jou! :tu:

 

https://www.farming-simulator.com/

Volgens ik weet is dit het RED DEAD REDEMPTION forum !!! En niet het GTA forum !!!!

 

En ik zal ZELF wel bepalen welk spel iets voor mij is. Heb ik jouw mening niet voor nodig dank !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...