Jump to content

Bedankt, Cabyon en Phoenyxar!


PrioX

Recommended Posts

Kortgeleden hebben wij achter de schermen gevraagd wie van de crewleden interesse hadden om ons te helpen met onze nieuwe visie die we voor GTAGames.nl hebben. Helaas hebben @Cabyon en @Phoenyxar laten blijken hier geen interesse in te hebben door redenen zoals tijdsgebrek. Hoewel het forum vandaag de dag niet zoveel meer voorstelt, hebben de heren hun sporen ruimschoots achtergelaten. De aanwezigheid van Cabyon en Phoenyxar heeft dit forum veel goeds gebracht en in de crew waren ze van grote waarde. 

 

Cabyon heeft door de jaren heen verschillende taken uitgevoerd op het forum. Zo heeft hij geruime tijd het Graphics-forum beheert en actief gehouden met zijn eigen creaties, creaties die hij ook vaak voor mij gemaakt heeft. De laatste jaren is hij vooral actief geweest als nieuwsschrijver en WikiGTA-medewerker en heb ik fijne privégesprekken met hem gehad. Daar is mijn dank misschien nog wel het groots voor. 

 

Phoenyxar, ik noem hem vaak nog ''H''. In het rijtje van Dotz en Svenie past hij goed als ''Mister GTA'', want zijn kennis gaat even ver. Met zijn activiteiten in de GTA-fora is het daar altijd interessant gebleven. Al waren het de quizzen die hij bleef runnen, de informatieve topics zoals deze, de honderden beantwoorden vragen, of de stempel die hij heeft achtergelaten op de gangscene met The Underground. Phoenyxar is een waardevol lid, een lid waarmee je altijd fijn kon praten. 

 

Ik wil de heren bedanken, en dat doe ik namens het forum. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
On 12/23/2019 at 12:21 PM, Cabyon said:

Bedankt allen.

Van kleine schavuit (of zoals ze in limburg zeggen: sjavuit) opgegroeid tot een keurige meneer. Blij dat ik een steentje mocht bijdragen aan deze ontwikkeling. :bier:

 

Bedankt beiden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...