Jump to content

Gta missie online zonder spelers


petslove

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Voor bepaalde missies moet ik spullen vervoeren. Dit kan alleen als ik samen met andere spelers in een wereld zit. Als ik online ga, zit ik met super veel spelers in een wereld. Zo haal ik de missies nooit... En als ik andere spelers uitnodig om samen te spelen, reageren ze niet. Is er ook een andere manier om in een wereld te komen, zonder spelers of met minder spelers? 

Link to comment
Delen op andere websites

D'r was een truuk voor windows, waarbij je je firewall bepaarde poorten laat blocken. Dan kun je solo spelen. Alleen...heb je dan genoeg tijd? Als ik, bijvoorbeeld, éénmaal supplies van de coke fabriek omgezet in product lever, zijn dat twee ritten. Best irritant, als je de Post Op variant hebt, of die met de vuilniswagens. Die zijn zo traag...

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:

Misschien kan de onderstaande video je helpen. 

 

 

Hoogstwaarschijnlijk is het wel zo dat de lobby niet voorgoed leeg blijft, en dat er uiteindelijk weer wat mensen bij joinen. 

Ik ga het eens uitproberen, dankjewel!

Link to comment
Delen op andere websites

Op 22-12-2019 om 18:01, petslove zei:

Dankjewel voor je reactie

 

is dit ook mogelijk voor de xbox? 

Geen idee. Ik heb er geen moeite mee een dure PC te kopen (onder het mom "Ja, maar die gebruik ik voor werk/studie), maar een Xbox is in mijn ogen puur speelgoed...en dan heb ik er ineens een stuk minder geld voor over :D

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 22-12-2019 om 12:33, petslove zei:

Hallo iedereen,

 

Voor bepaalde missies moet ik spullen vervoeren. Dit kan alleen als ik samen met andere spelers in een wereld zit. Als ik online ga, zit ik met super veel spelers in een wereld. Zo haal ik de missies nooit... En als ik andere spelers uitnodig om samen te spelen, reageren ze niet. Is er ook een andere manier om in een wereld te komen, zonder spelers of met minder spelers? 

Zoek je nog serieuse spelers?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...