Jump to content

GTA online met vriend


petslove

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik heb verschillende 'bedrijven' op GTA zoals de 'Methamphetamine Lab.'

Wanneer ik de voorraad wil aanvullen of goederen wil afleveren om geld te verdienen, krijg ik de melding dat ik in een 'public session' moet spelen. Wanneer ik dit doe, zit ik nog met veel andere spelers samen. Dan haal ik de missies nooit. Nu had ik al in een ander topic gevraagd of ik ook alleen kan spelen om de missies te doen. Nu kreeg ik een filmpje doorgestuurd met een manier om alleen te spelen, namelijk iets veranderen bij de instellingen van de XBOX. Maar ik vraag mij af of dit legaal is? Kan het niet zo zijn dat je geblokkeerd wordt als je dingen veranderd bij de instellingen?

 

Daarnaast nog een vraagje: Is het ook mogelijk met een vriend samen online te spelen. Dus met zn twee online. Of kun je dan de missies niet doen? Ik ben namelijk eraan het denken om een tweede xbox aan te schaffen, ook voor de rest van het gezin. Maar ik wil dus graag eerst weten of ik de missies kan doen of dat je echt in een publieke sessie moet met veel andere spelers. Ik kan het niet uitproberen, want als ik medespelers uitnodig om samen te spelen, krijg ik geen reactie. 

Bewerkt: door petslove
Link to comment
Delen op andere websites

Het verkopen van je goederen of voertuigen moet in een publieke sessie, en dat kan dan met vrienden. Voor zover ik weet kan je niet verbannen worden van GTA Online als je de instructies in de video volgt die ik eerder gepost heb. Duizenden spelers doen dit dagelijks en ik heb nooit gelezen dan men daarvoor verbannen is. Je doet niet iets wat niet is toegestaan zoals hacken. De veranderingen van je internetinstellingen zorgen ervoor dat je in een lege publieke sessie terecht komt. Deze sessie zal na verloop van tijd gewoon weer aangevuld worden met nieuwe spelers. Het komt vaak voor dat mensen in lege sessie terecht komen vanwege hun internetinstellingen, ook zonder dat ze deze hebben aangepast. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, PrioX zei:

Het verkopen van je goederen of voertuigen moet in een publieke sessie, en dat kan dan met vrienden. Voor zover ik weet kan je niet verbannen worden van GTA Online als je de instructies in de video volgt die ik eerder gepost heb. Duizenden spelers doen dit dagelijks en ik heb nooit gelezen dan men daarvoor verbannen is. Je doet niet iets wat niet is toegestaan zoals hacken. De veranderingen van je internetinstellingen zorgen ervoor dat je in een lege publieke sessie terecht komt. Deze sessie zal na verloop van tijd gewoon weer aangevuld worden met nieuwe spelers. Het komt vaak voor dat mensen in lege sessie terecht komen vanwege hun internetinstellingen, ook zonder dat ze deze hebben aangepast. 

 

 

Maar dus niet alleen met vrienden? Er zitten dan altijd andere spelers bij toch?

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, petslove zei:

Maar dus niet alleen met vrienden? Er zitten dan altijd andere spelers bij toch?

Precies, het zal altijd in een publieke sessie met andere spelers moeten. Als je de methode van de eerder geplaatste video volgt, en je komt in een lege publieke sessie terecht, dan is het wel mogelijk om vrienden uit te nodigen die je helpen. In feite ben je dan alleen met vrienden. Maar de kans is altijd aanwezig dat er spelers bij komen. 

 

In het kort: Alle (verkoop)missies van de bedrijven (bunkers, nightclubs, etc) moeten in publieke sessies gespeeld worden. 

Link to comment
Delen op andere websites

je kan geluk hebben als je online naar een sessie zoekt dat je alleen in een publieke sessie zit en als je dan je vriend uitnodigt kun je zonder problemen je bedrijven verkopen. let wel op er kunnen altijd nog spelers bij komen in de sessie dus als je dan bezig bent en er komen spelers bij zonder dat je oplet kan je nog steeds aangevallen worden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...