Jump to content

Gta premium


petslove

Recommended Posts

hallo iedereen,

 

heb een nieuwe xbox erbij en dus een nieuw gta account. Heb de gta 5 premium editie besteld. Las op internet dat ik dan 1 miljoen euro zou ontvangen, maar dit heb ik niet gekregen? Enig idee hoe ik dat kan krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat er vertraging in zit. Al lijkt me dat sterk aangezien de ik video's heb gezien waarbij men het geld direct kreeg. Heb je het spel al (een paar keer) opnieuw opgestart? 

Als je uiteindelijk toch niks krijgt kun je beter Rockstar support contacteren. Zij kunnen je vast verder helpen. 

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, PrioX zei:

Het kan zijn dat er vertraging in zit. Al lijkt me dat sterk aangezien de ik video's heb gezien waarbij men het geld direct kreeg. Heb je het spel al (een paar keer) opnieuw opgestart? 

Als je uiteindelijk toch niks krijgt kun je beter Rockstar support contacteren. Zij kunnen je vast verder helpen. 

Nog steeds niks ontvangen.

Moet dit vanzelf komen of heb ik een code ergens bij moeten krijgen? Weet je dat toevallig? Heb rockstart gemaild.

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, petslove zei:

Moet dit vanzelf komen of heb ik een code ergens bij moeten krijgen? Weet je dat toevallig?

Voor zover ik weet krijg je het geld automatisch zonder iets te moeten invullen. Ik heb wel gelezen dat je mogelijk 24 uur moet wachten, maar die tijd is inmiddels al verstreken. Heb je al een reactie van Rockstar support? 

Link to comment
Delen op andere websites

33 minuten geleden, PrioX zei:

Voor zover ik weet krijg je het geld automatisch zonder iets te moeten invullen. Ik heb wel gelezen dat je mogelijk 24 uur moet wachten, maar die tijd is inmiddels al verstreken. Heb je al een reactie van Rockstar support? 

Nog niet helaas 

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, PrioX zei:

Vreemd. Heb je in in-game winkels bekeken of de gratis verkregen content ook echt gemarkeerd staat als ''FREE''. Je moet alles wel eerst nog bestellen via de in-game winkels. 

Nee dat heb ik niet gedaan. Hoe moet ik dit doen?

Link to comment
Delen op andere websites

De gratis voertuigen e.d. moet je gewoon via de in-game websites bestellen. Neem bijvoorbeeld de Grotti Turismo R. Deze hoor je gratis te kunnen bestellen bij Legendary Motorsport. Deze staat dan gelabeld als ''FREE''. Ditzelfde geldt voor de properties en tatoeages. 

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, PrioX zei:

De gratis voertuigen e.d. moet je gewoon via de in-game websites bestellen. Neem bijvoorbeeld de Grotti Turismo R. Deze hoor je gratis te kunnen bestellen bij Legendary Motorsport. Deze staat dan gelabeld als ''FREE''. Ditzelfde geldt voor de properties en tatoeages. 

Hetis gelukt! Code niet goed ingevoerd. Dankjewel!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...