Jump to content
Platypus

PC spelers opgelet! Modders kunnen aan je geld in Red Dead Online


large.d2a09feb9da030e49483f4f206a5b16717c8d677.jpg.0f7cf0eb6b1232003e4fe65ba642791a.jpg

 

PC gamers die Red Dead Online spelen kunnen best goed opletten. Op gtaforums.com heeft iemand namelijk een video geplaatst waarin hij elke seconde RDO$1 moet betalen voor zijn kamp. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ongetwijfeld het werk van modders. Daarom willen we jullie op deze manier waarschuwen en aanraden goed op jullie virtueel geld te letten. Mocht dit je toch overkomen, dan kun je best een bericht sturen naar Rockstar Support via de website support.rockstargames.com. Want hoe sneller R* hiervan op de hoogte is, hoe sneller het opgelost zal worden. Hieronder de video in kwestie.

 

 

 

Bronnen: YouTubekanaal Zerdical, Gtaforums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het toch wel straf dat een bedrijf dat miljarden verdient er niet in slaagt zich te wapenen tegen deze toestanden. Zeker omdat de PC release een jaar langer duurde. In GTA Online was (en is nog steeds) dat ook al het geval en R* doet er amper iets tegen. In singleplayer games is Rockstar een meester maar als het op multiplayer aankomt moeten ze nog een en ander leren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

16 uur geleden, Platypus zei:

Ik vind het toch wel straf dat een bedrijf dat miljarden verdient er niet in slaagt zich te wapenen tegen deze toestanden. Zeker omdat de PC release een jaar langer duurde. In GTA Online was (en is nog steeds) dat ook al het geval en R* doet er amper iets tegen. In singleplayer games is Rockstar een meester maar als het op multiplayer aankomt moeten ze nog een en ander leren.

Probleem is dat hackers ook steeds verder komen, die zitten ook niet stil ;) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 3-1-2020 om 13:46, Dutchy3010 zei:

Probleem is dat hackers ook steeds verder komen, die zitten ook niet stil ;) 

Maar kijk naar alle esport games. Geen hacker te vinden, of ze hebben binnen een paar minuten een ban aan hun broek hangen. Ik vind dat ik alle games van R* kan vergelijken met esport games, zo groot zijn zij ook wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 3-1-2020 om 13:46, Dutchy3010 zei:

Probleem is dat hackers ook steeds verder komen, die zitten ook niet stil ;)

Ja oke, maar als je ziet dat Red Dead Online na meer dan een jaar nog altijd vol fouten zit en niet werkt zoals het zou moeten, dan stel ik mij toch serieuze vragen bij de competentie van Rockstar. Red Dead Online voelt nog steeds aan alsof het in de beta fase zit en dat is, vind ik toch, niet meer acceptabel, zeker voor een AAA bedrijf.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...