Jump to content
PrioX

Claim gratis beloningen op Red Dead Online


large.4a250d786f9ac0be471adec170cd68ea87

 

Net als GTA Online heeft Red Dead Online een bewogen jaar achter de rug. Het spel is op veel fronten verbeterd. Zo zijn er tal van systemen toegevoegd om het spel beter te laten draaien, nieuwe manieren om het spel te spelen met o.a. Frontier Pursuits, en zijn er veel nieuwe cosmetische items in het spel te vinden. 

 

Rockstar Games wilt de spelers voor hun steun bedanken, en dat doen zij door gratis beloningen weg te geven die je krijgt wanneer je inlogt op Red Dead Online. Wanneer je inlogt tussen 28 januari en 3 februari ontvang je een gratis Schofield Revolver, Varmit Rifle, en een munitie bundel met daarin: 100x Split Point Revolver Ammo, 100x High Velocity Pistol Ammo, 100x Express Repeater Ammo, 100x Slug Shotgun Ammo, en 20x Explosive Rifle Ammo. Wanneer je tussen 4 en 10 februari speelt ontvang je The Bounty Hunter’s Kit met daarin een gratis Bounty Hunter licentie, 25x Bolas, en 25x Tracking Arrows.

 

Rockstar is nog lang niet klaar met Red Dead Online. Zo zal het Frontier Pursuits concept uitgebreid blijven worden met nieuwe rollen, volgen er nieuwe missies en nog veel meer. Vanaf vandaag zijn er ook alweer nieuwe kledingstukken beschikbaar: de Walden Coat, Barras Vest, Iniesta Shirtwaist, Hardie Boots, Oakley Boots en Birdwell Hat. Tijdelijk zijn de Raccoon Hat,, Cossack Hat, Shaffer Chaps, Griffith Chaps, Morales Vest en Pelt Half-Chaps beschikbaar. 

 

De bonussen van deze week:

  • 1000 XP voor de Wheeler, Rawson & Co. Club en Outlaw Pass wanneer je een Role rank omhoog gaat. 
  • 4000 Bounty Hunter XP voor het kopen van een Bounty Hunter licentie.
  • 5 gratis Bolas en een gratis Ability Card naar keuze voor het inleveren van een Bounty. 
  • Alle paarden die vrijgespeeld worden vanaf rank 40 (en lager) kunnen vanaf rank 1 gekocht worden.
  • Alle jassen die vrijgespeeld worden vanaf rank 60 (en lager) kunnen vanaf rank 1 gekocht worden.
  • 25% korting op alle Wagons, Camp Dogs, Emotes en Tents.

Ook de GTA Online-spelers kunnen extra's claimen. Daarover kun je in dit artikel meer lezen. 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt teleurstellend dit. Terwijl GTA Online spelers zomaar 2 miljoen krijgen, moeten de loyale RDOnline spelers het doen met cadeautjes die de meeste loyale spelers al hebben. Deze cadeautjes zijn vooral gericht aan nieuwe spelers. Het is overduidelijk dat GTAO nog steeds het liefdeskind van R* is, en dat RDO in de schaduw blijft staan.

En daarnaast blijft R* nog steeds in alle talen zwijgen over de talloze problemen die al maanden in RDO zitten (geen dieren in lobby's met meer dan 18 spelers, je kamp dat niet wil 'pitchen', daily challenges die niet werken, collector maps die niet werken, ...). Als de volgende grote update deze problemen niet oplost en R* zwijgt nog steeds, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan stop ik met RDO. Het gedrag van R* tegenover hun fans is onacceptabel. Wat is er nu zo moeilijk om te zeggen "we zijn op de hoogte van de problemen en doen ons best om deze op te lossen. Onze excuses"? Blijkbaar is R* te trots/koppig om zich te verontschuldigen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik het ook wel mee eens. Ik heb alle gratis spulletjes al, de meeste sinds het moment dat ze beschikbaar zijn. Dus het is inderdaad puur gericht op nieuwe spelers. Valt me ook wel tegen dat er geen cash of gold bonus te halen is zoals op GTA Online. In het kader van een bedankje valt er voor mij als loyale speler niets te halen op Red Dead Online. :( 

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap dat het vervelend is voor de mensen die Red Dead Online wel actief spelen. Heb het nu al een aantal keer opgestart maar op de een of andere manier kan de online wereld van Red Dead Redemption mij niet echt boeien terwijl ik de single player wel geweldig vond. De online wereld van GTA 5 vind ik daar in tegen nog steeds vermakelijk om te betreden. Die twee miljoen komt mij dan ook goed van pas.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...