Jump to content
Thundercover

Update mogelijke GTA6-websites


Take-Two interactive heeft administratieve aanpassingen gedaan aan mogelijke websites voor GTA 6, zo meldt Gamer.nl. Via WHOIS-tools als Whois.net zijn details over websiteadressen te vinden en het blijkt dat recentelijke aanpassingen zijn gedaan voor GTAVI.comGTAViceCityOnline.comGTAMiami.com en GTAVII.com. De updates aan de eerste twee zijn slechts twee dagen geleden uitgevoerd!

 

Hoewel je kan zien dat er wat gewijzigd is, kan je niet gezien wát er gewijzigd is. Het kan dus net zo goed dat er nieuwe zogenoemde nameserver is toegevoegd, waar een websiteadres naar verwijst. Qua inhoud is er in ieder geval niets bijgekomen: de eerste twee websites zijn nog leeg en de laatste twee verwijzen door naar de website van Rockstar Games.

 

Opmerkelijk: GTAViceCityOnline.com staat zelfs te koop. Voor slechts $50.000 is de website van jou. Zou dat erop duiden dat een eventuele opvolger of DLC van GTA: Online niet GTA: Vice City Online gaat heten?

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben benieuwd, al vraag ik me af wat ze met GTA Online dan gaan doen. Zou me verbazen dat veel mensen het zouden zien zitten om na 7 jaar weer helemaal opnieuw te beginnen. Vooral door alle updates die we tot nu toe hebben gekregen, die dan toch op ten minst standaard in GTAVI Online zouden moeten zitten. 

 

Spoiler

Ik stel me alvast kandidaat voor de functie als mod van het GTAVI subforum. :engel:

 

Bewerkt: door Niked

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt mij eerder een gangbare administratieve wijziging voor domeinnamen, waar deze en andere domeinnamen van R* bijvoorbeeld zijn verlengd. Niet heel spannend.

 

Ik denk dat vanwege de huidige Corona omstandigheden Rockstar even niets groots doet. Hoop dat ze deze herfst wat cools gaan delen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, Niked zei:

al vraag ik me af wat ze met GTA Online dan gaan doen. Zou me verbazen dat veel mensen het zouden zien zitten om na 7 jaar weer helemaal opnieuw te beginnen.

Hopelijk kan R* ervoor zorgen dat iedereen zijn/haar online poppetje kan overzetten, samen met het geld/kleding/voertuigen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

57 minuten geleden, Platypus zei:

Hopelijk kan R* ervoor zorgen dat iedereen zijn/haar online poppetje kan overzetten, samen met het geld/kleding/voertuigen.

Mij lijkt het veel beter als iedereen juist opnieuw begint. Al het gehackte geld de lvl 8000 accounts worden dan ook overgezet. Als GTA Online 2 nu gewoon een andere aanpak wordt dan Gta Online. Dat zou leuk zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd leuk dit soort nieuws, je weet niet echt wat je ermee aan moet. Ik denk dat het duidt op wat Joriz zegt inderdaad, een verlenging van de licenties.

 

Mij lijkt het ook een beter als iedereen weer gereset wordt, voor mij is dat ook een van de redenen waarom ik überhaupt niet snel meer GTA Online zou opstarten. Als je gewoon niet zoveel tijd hebt om te gamen loop je snel achter en dan heb je zoiets van laat maar zitten. Nou weet ik dat de game niet gemaakt wordt voor dat soort type mensen, maar het lijkt mij geen goede balans als er mensen van inderdaad 8000 tussen zitten als je aan een kersverse game begint. Misschien handig als er wel iets gedaan kan worden met het geïnvesteerde geld van spelers. Als je een cash cow wilt zijn, dan doe je dat bewust niet. 

 

Overigens vind ik dit wel een mooie discussie, wat gaat Rockstar leren van GTA Online? Mij zou het een goed idee lijken als ze het level element afschaffen en andere incentives invoeren of eerder limiteren (een prestige systeem, met prestiges tot level 50).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...