Jump to content

Waarom worden mensen zo agressief als je een MKII heb?


BoyMr

Recommended Posts

Beste mensen, heb een vraag:

Waarom worden mensen zo agressief als je gebruik maakt van de MKII? Ik ben (meestal) vriendelijke speler en een nieuwsgierig. Dus ik volg mensen om te kijken wat ze doen zonder ze opteblazen, maar ik ben al een paar keer gekild zonder dat ik iets deed en werd zelfs een keer van de server gekickt omdat ik op de MKII vloog. 

 

Waarom hebben mensen zo oordeel als je gebruik maak van een MKII. Ik gebruik het meestal voor lange afstanden en missies. Kan iemand mij het uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, BoyMr zei:

Waarom worden mensen zo agressief als je gebruik maakt van de MKII? Ik ben (meestal) vriendelijke speler en een nieuwsgierig. Dus ik volg mensen om te kijken wat ze doen zonder ze opteblazen

Voornamelijk om deze reden. Terwijl jij geen vijandige intenties hebt weet de gevolgde speler dat niet, en die ziet je dan ook automatisch als gevaar. 

Persoonlijk hou ik toch ook wel altijd m'n homing launcher/atomizer vast wanneer ik een MKII dichtbij zie. 

 

Als je graag mensen volgt is misschien de Akula beter. Hiermee kan je stealth vliegen. (Je blip verschijnt niet op de map)

Bewerkt: door Niked
Link to comment
Delen op andere websites

Dankzij de spelers zelf is GTA Online zo geworden. Als ik een vliegende motor op me af zie komen weet ik dat ik 90% kans heb om vermoord te worden. Uit voorzorg pak ik ook alvast de Homing Launcher tevoorschijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 6-4-2020 om 09:20, BoyMr zei:

Is de MKII de ultieme griefer voertuig? Ik hou ervan om mensen te helpen, tenzij ze me neerschieten, dus de Akula is handiger? Hoe duur is hij?

 

De MKII is inderdaad het griefer voertuig. Velen gebruiken hem ook gewoon als transportmiddel, maar je weet nooit zeker wat de ander zijn intenties zijn. 

 

De Akula is $3,704,050 of $2,785,000 als trade price. De trade price kan je unlocken met een facility Doomsday heist set-up. 

Bewerkt: door Niked
Link to comment
Delen op andere websites

Op 4-4-2020 om 14:52, BoyMr zei:

Beste mensen, heb een vraag:

Waarom worden mensen zo agressief als je gebruik maakt van de MKII? Ik ben (meestal) vriendelijke speler en een nieuwsgierig. Dus ik volg mensen om te kijken wat ze doen zonder ze opteblazen, maar ik ben al een paar keer gekild zonder dat ik iets deed en werd zelfs een keer van de server gekickt omdat ik op de MKII vloog. 

 

Waarom hebben mensen zo oordeel als je gebruik maak van een MKII. Ik gebruik het meestal voor lange afstanden en missies. Kan iemand mij het uitleggen?

Omdat de MK2 het favoriete speeltje van grievers is (en bovendien ook nog eens volstrekt niet past binnen de GTA context.

Link to comment
Delen op andere websites

De Akula ga ik zeker halen, maar momenteel ben ik blut. Ik heb een hangar gekocht voor de akula. Maar ik heb ergens gelezen voor een geld glitch: gta online duplication . Iemand ervaring mee? 

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, had niet zo goed de kleine lettertjes gelezen. Maar is de hangar winstvol? Ik heb Vehicle warehouse, bunker (volledig geüpgraded) nightclub (volledig geüpgraded) en de 3 best betaalde mc business 

Link to comment
Delen op andere websites

vehicle ware house kan winst gevend zijn. ligt eraan welke auto's je verkoopt. de top range leveren 100k op bij een investering van 20k. nadeel is wel alle schade die je bij de steel missie rijdt betaal je zelf en de schade die je rijdt tijdens het verkopen gaat van die 100k af. dus als je gemiddeld 10k schade doet  met de investering erbij dus 30k maak je 70k winst op een toprange auto

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 9-4-2020 om 21:30, BoyMr zei:

Sorry, had niet zo goed de kleine lettertjes gelezen. Maar is de hangar winstvol? Ik heb Vehicle warehouse, bunker (volledig geüpgraded) nightclub (volledig geüpgraded) en de 3 best betaalde mc business 

De hangar is niet heel goed betaald. Maar het is een welkome variatie om af en toe eens een vliegmissie te doen.

Een spel moet leuk zijn, geen eindeloze grindsessie zijn om pixelcash te sparen. Dan kun je net zo goed een échte baan nemen. Dat geld kun je tenminste nog uitgeven...

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...