Jump to content

GTA Online spelers gezocht voor masterproef! | €20 euro gift card loting


Jason96

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Voor mijn masterproef Bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit Brussel doe ik onderzoek naar de tevredenheid van consumenten over games. De studie spitst zich toe op de games FIFA 20, Runescape en Grand Theft Auto V.

 

Ik zou het appreciëren als jullie de onderstaande enquête zorgvuldig zouden willen invullen. Het invullen van deze enquête zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen. De vragenlijst is in het Engels omdat deze ook op Engelstalige fora zal worden gepost.

 

Alle verzamelde data zal anoniem verwerkt worden en enkel gebruikt worden voor mijn masterproef. Moesten jullie deze vragenlijst doorspelen naar vrienden die één of meerdere van deze spellen ook spelen, dan zou ik dat immens appreciëren. Deelnemers maken kans op een €20 gift card voor een webshop naar keuze. Alvast bedankt en moesten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan kan u ze hieronder in deze thread plaatsen. 

 

Link: https://vub.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_2i88ctdIfWYZnhj

 

Met vriendelijke groeten,

Jason96

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...