Jump to content

GTA V NL RP XBOX ONE


Hendriekus

Recommended Posts

Beste leden van gtagames forum

Ik ben heel druk bezig om mijn GTA V RP op de Xbox One weer actief te maken zoals hij vroeger was. Ik zoek mensen die verstand hebben van Roleplay en die het serieus kunnen spelen, leeftijd is bij mij geen moeilijk ding. Het gaat mij er meer om of je het goed kan spelen. Voeg mij toe op Discord en dan nodig ik je uit voor de RP Discord.
Discord: Patron#4776

Gamertag: Pateon vdb

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Op 20-4-2020 om 10:11, Hendriekus zei:

Beste leden van gtagames forum

Ik ben heel druk bezig om mijn GTA V RP op de Xbox One weer actief te maken zoals hij vroeger was. Ik zoek mensen die verstand hebben van Roleplay en die het serieus kunnen spelen, leeftijd is bij mij geen moeilijk ding. Het gaat mij er meer om of je het goed kan spelen. Voeg mij toe op Discord en dan nodig ik je uit voor de RP Discord.
Discord: Patron#4776

Gamertag: Pateon vdb

Is dit nog actief 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...
Op 28-8-2020 om 09:28, Hendriekus zei:

Hey Sympppyyy ik was de inlog van dit account kwijt. Maar heb hem gevonden. Patron#4776 is mijn discord en Patron vdb is mijn Xbox Naam

Hallo Hendriekus ik kan je niet vinden op discord maar ik wil wel meedoen met rp als dat kan

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...