Jump to content

Platypus

Recommended Posts

 

Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal

Uitgever: Ubisoft

Platform: Xbox One, Xbox Series X, PS4, PS5, PC

Releasedatum: Winter 2020

 

Gisteren heeft Ubisoft de nieuwe Assassin's Creed game geteaset, en vandaag is de eerste cinematic trailer uitgekomen (die je hierboven kunt zien). Zoals de titel al aangeeft zal de game Assassin's Creed Valhalla heten, en aan de beelden te zien zal het dus over vikingen gaan.

 

Kijken jullie uit naar deze game of zijn jullie de Assassin's Creed-franchise eerder beu? En wat vinden jullie van de setting: goed of hadden jullie liever iets anders gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de link met Assassin's Creed niet echt. Mis toch wat de ''echte'' Europese setting. 

De cinematic trailer ziet er wel goed uit, ben benieuwd naar gameplay. 

 

Bewerkt: door Niked
Link to comment
Delen op andere websites

Echt vréselijk dat elke publisher tegenwoordig zijn eigen store/launcher/whatever moet hebben en dat Epic Games en hun k*t store steeds meer titels naar zich toe trekken. Ik heb tot nu toe alle AC games op Steam gekocht maar dat zal deze keer waarschijnlijk dus niet gaan.

 

Ik zie ook de link niet meer met de Assassins. Ok, je hebt dat verborgen mes. En dan? Origins is de laatste AC die echts nog iets van doen had met de Assassins. In Odyssee (wat een zeer leuk spel was, daar niet van) was er ook al niet veel sprake meer van Assassins. De precursors zaten erin verwerkt maar daar houdt de link dan ook een beetje op.

 

Vikingen en stealth (toch de core business van AC) lijkt me persoonlijk ook niet zo'n goede combinatie, maar we zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Big Boss zei:

Vikingen en stealth (toch de core business van AC) lijkt me persoonlijk ook niet zo'n goede combinatie, maar we zullen zien.

Alhoewel ik de laatste twee uitgaves van AC niet heb gespeeld was mijn indruk dat ze er een meer een soort Skyrim van hebben gemaakt.

 

Ubisoft heeft echter wel goed geboerd met het uitbrengen van die spellen. Waarom zouden ze teruggaan?

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...