Jump to content
PrioX

Deze modificatie laat GTA V er nog mooier uitzien


large.49894271032_897e1bfa37_o.jpg.52ac1

 

Nu Grand Theft Auto V tijdelijk gratis te downloaden is via de Epic Store kunnen een hoop nieuwe spelers het spel ervaren. Hoewel het ook problemen met zich meebrengt; de Rockstar-server ervaren al de hele week problemen door de overbelasting. Hierdoor zijn de online spellen en Social Club services moeilijk bereikbaar. 

 

Maar dat mag de pret niet drukken voor de spelers die er al wel in geslaagd zijn het spel te installeren, of die dat natuurlijk al jaren geleden gedaan hebben. Iets wat op alle GTA's op de PC erg populair is zijn de modificaties die het spel kunnen omtoveren tot iets helemaal anders. Spelers kunnen hun fantasie loslaten met duizenden modificaties voor nieuwe wapens, voertuigen, en zelfs mappen. Modder Razed is nu bezig met een bijzonder project die Los Santos laat omtoveren tot een echt pareltje. Hij werkt namelijk aan de NaturalVision Evolved modificatie. Deze modificatie zorgt voor een compleet nieuwe look, en het ziet er prachtig uit. Bekijk hieronder de trailer en hier wat screenshots! 

 

 

De modificatie is nu alleen nog beschikbaar in Early Access waar je toegang tot kunt krijgen door te doneren. De modificatie moet binnenkort beschikbaar zijn voor iedereen. 

 

Bron: Razed

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 18-5-2020 om 21:45, Joriz zei:

Ziet er echt goed uit. Al als je goed kijkt zie je ook hoe gedateerd GTA5 ondertussen is en hoe relatief low poly sommige objecten zijn.

Dat blijft me altijd weer verbazen, toen GTA V uitkwam was ik ervan overtuigd dat een spel niet mooier kon en toch flikken ze het iedere keer weer om het toch net weer wat mooier te krijgen. :) Maar ook ik zal het mijn laptopje niet aandoen. Vindt 'ie niet zo leuk, denk ik. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mods gaan waarschijnlijk niet werken voor de Epic versie, alleen retail en steam en de Epic gamers moeten wachten tot ScripthookV is geüpdatet.

NVE ziet er verdomd goed uit! Ben benieuwd of mijn pc het wel kan trekken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...