Jump to content

Gta online character 1 is corrupted


murn

Recommended Posts

hallo iedereen

 

ik heb zins een paar dagen gta 5 en dan natuurlijk wil je ook online met je vrienden. dus ik heb een poppetje aangemaakt en spelen toen heb ik na 5 minuten de game gestopt omdat ik weer les had en toen wou ik er daarna weer in maar stond er dus dat het was corrupted. 

toen zeiden ze ook wat over dat ze mijn poppetje wel wouden verwijderen zo gezegd niet zo gedaan want ik wacht nu al een paar dagen en tis nog steeds niet gelukt om weer online te kunnen spelen. ik heb ook meerdere pogingen geprobeerd!

 

weet iemand wat ik kan doen??

 

 

groetjes Murn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dus contact gehad met Rockstar support? 

Rockstar support heeft het op dit moment erg druk en het kan daardoor langer duren voordat ze je ticket in behandeling nemen. Heb je je ticket wel in het Nederlands getypt? Dat kan namelijk het hele proces versnellen. :) 

 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

Je hebt dus contact gehad met Rockstar support? 

Rockstar support heeft het op dit moment erg druk en het kan daardoor langer duren voordat ze je ticket in behandeling nemen. Heb je je ticket wel in het Nederlands getypt? Dat kan namelijk het hele proces versnellen. :) 

 

Al heel wat pogingen gedaan maar geen reactie. Welke stappen zijn de juiste voor deze error? Heb het gevoel dat ie niet echt in een van de categorieën valt. 

ticket in het Nederlands? Hoe helpt dat ? Beland ik niet gewoon onder aan de stapel als er eerst translator overheen moet? 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Dufneus zei:

Al heel wat pogingen gedaan maar geen reactie. Welke stappen zijn de juiste voor deze error? Heb het gevoel dat ie niet echt in een van de categorieën valt. 

Ik heb even gekeken en het is inderdaad lastig om een passende categorie te kiezen. Ik zou zelf voor Gameplay Progress gaan, daar kun je namelijk je probleem uitleggen zonder onnodige details te moeten invullen. Als je deze link volgt kom je meteen op de pagina uit, alleen nog even een platform kiezen: https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=e4ccf374

 

5 minuten geleden, Dufneus zei:

ticket in het Nederlands? Hoe helpt dat ? Beland ik niet gewoon onder aan de stapel als er eerst translator overheen moet? 

Ja, wanneer je je ticket in het Nederlands typt zal je een Nederlandse support-medewerker krijgen. Aangezien er veel minder Nederlanders een ticket openen (in het Nederlands) dan dat er bijvoorbeeld Engelse tickets zijn, zal je sneller geholpen worden. Althans, dat is mijn ervaring. Ik heb recent twee tickets aangemaakt en binnen 2 uur werd er gereageerd en waren de problemen opgelost. 

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, Dufneus zei:

Super. Dank voor je reactie. Dat ga ik proberen! Ben gewend om op Engelstalige support meteen ook in het Engels aan de slag te gaan. 

Geen probleem. :) 

Laat ons vooral weten of het geholpen heeft!  

Link to comment
Delen op andere websites

21 uur geleden, PrioX zei:

Geen probleem. :) 

Laat ons vooral weten of het geholpen heeft!  

Ik kreeg zojuist bericht dat het gefixt was. Meteen ff getest en ik kon een nieuw personage aanmaken. Dank voor de tips. Ging vrij snel zo. 

Link to comment
Delen op andere websites

9 minuten geleden, Dufneus zei:

Ik kreeg zojuist bericht dat het gefixt was. Meteen ff getest en ik kon een nieuw personage aanmaken. Dank voor de tips. Ging vrij snel zo. 

Geen probleem, mooi dat het opgelost is! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...