murn Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 hallo iedereen ik heb zins een paar dagen gta 5 en dan natuurlijk wil je ook online met je vrienden. dus ik heb een poppetje aangemaakt en spelen toen heb ik na 5 minuten de game gestopt omdat ik weer les had en toen wou ik er daarna weer in maar stond er dus dat het was corrupted. toen zeiden ze ook wat over dat ze mijn poppetje wel wouden verwijderen zo gezegd niet zo gedaan want ik wacht nu al een paar dagen en tis nog steeds niet gelukt om weer online te kunnen spelen. ik heb ook meerdere pogingen geprobeerd! weet iemand wat ik kan doen?? groetjes Murn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrioX Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 Je hebt dus contact gehad met Rockstar support? Rockstar support heeft het op dit moment erg druk en het kan daardoor langer duren voordat ze je ticket in behandeling nemen. Heb je je ticket wel in het Nederlands getypt? Dat kan namelijk het hele proces versnellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufneus Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 2 uur geleden, PrioX zei: Je hebt dus contact gehad met Rockstar support? Rockstar support heeft het op dit moment erg druk en het kan daardoor langer duren voordat ze je ticket in behandeling nemen. Heb je je ticket wel in het Nederlands getypt? Dat kan namelijk het hele proces versnellen. Al heel wat pogingen gedaan maar geen reactie. Welke stappen zijn de juiste voor deze error? Heb het gevoel dat ie niet echt in een van de categorieën valt. ticket in het Nederlands? Hoe helpt dat ? Beland ik niet gewoon onder aan de stapel als er eerst translator overheen moet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrioX Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 3 minuten geleden, Dufneus zei: Al heel wat pogingen gedaan maar geen reactie. Welke stappen zijn de juiste voor deze error? Heb het gevoel dat ie niet echt in een van de categorieën valt. Ik heb even gekeken en het is inderdaad lastig om een passende categorie te kiezen. Ik zou zelf voor Gameplay Progress gaan, daar kun je namelijk je probleem uitleggen zonder onnodige details te moeten invullen. Als je deze link volgt kom je meteen op de pagina uit, alleen nog even een platform kiezen: https://support.rockstargames.com/categories/200013306?step=e4ccf374 5 minuten geleden, Dufneus zei: ticket in het Nederlands? Hoe helpt dat ? Beland ik niet gewoon onder aan de stapel als er eerst translator overheen moet? Ja, wanneer je je ticket in het Nederlands typt zal je een Nederlandse support-medewerker krijgen. Aangezien er veel minder Nederlanders een ticket openen (in het Nederlands) dan dat er bijvoorbeeld Engelse tickets zijn, zal je sneller geholpen worden. Althans, dat is mijn ervaring. Ik heb recent twee tickets aangemaakt en binnen 2 uur werd er gereageerd en waren de problemen opgelost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufneus Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 Super. Dank voor je reactie. Dat ga ik proberen! Ben gewend om op Engelstalige support meteen ook in het Engels aan de slag te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrioX Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 5 minuten geleden, Dufneus zei: Super. Dank voor je reactie. Dat ga ik proberen! Ben gewend om op Engelstalige support meteen ook in het Engels aan de slag te gaan. Geen probleem. Laat ons vooral weten of het geholpen heeft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufneus Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 21 uur geleden, PrioX zei: Geen probleem. Laat ons vooral weten of het geholpen heeft! Ik kreeg zojuist bericht dat het gefixt was. Meteen ff getest en ik kon een nieuw personage aanmaken. Dank voor de tips. Ging vrij snel zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrioX Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 9 minuten geleden, Dufneus zei: Ik kreeg zojuist bericht dat het gefixt was. Meteen ff getest en ik kon een nieuw personage aanmaken. Dank voor de tips. Ging vrij snel zo. Geen probleem, mooi dat het opgelost is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.