Jump to content

ELS lichten


coenxxl

Recommended Posts

Voor de lezer zal ik het probleem kort uitleggen: ik heb verschillende voertuigen gedownload in vehicles.rpf. sommige met els, sommige niet. ik weet zeker dat ik de els files en de car files juist geinstalleerd heb maar als ik al de lichten wil aanzitten moet ik eerst op e drukken(standaard knop van gta v vgm) daarna kan ik op j drukken. als ik R ingedrukt houd word de sirene ook niet afgespeeld(normaal zolang je hem ingedrukt houd) maar kom ik in cinematic mode. de sirenes doen het, ook al is het niet met standaard 1,2,3 maar met j(dan krijg ik 1) en als ik dan e ingedrukt houd krijg ik de horn of sirene 2. als ik na e op j druk krijg ik wel de sirene maar alleen de achterlichten doen het. (dit is wat ik geprobeerd heb: ASI loader en OPEN asi opnieuw geinstalleerd, en scripthookdotnet opnieuw geinstalleerd) dit krijg ik bij alle voertuigen en niet alleen 1. ook zijn bij sommige voertuigen de kleuren raar gegaan (wit naar grijs, blauw naar rood enz) kan iemand mij helpen?? naast dat heb ik de vraag hoe je de waarschuwingslichten aanzet(met welke knop :) )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

als uw gemodificeerde auto zich niet goed kan gedragen bij het rijgedrag van de auto die u hebt vervangen, kan dit een probleem zijn, de meeste auto's werken aan alles, van de opteller tot de panto, maar sommige mybkexperience auto's kantelen wanneer u draait of de veerweg zal te veel zijn veel en de wielen kunnen schrapen of door de wielkasten gaan, deze kunnen worden gerepareerd door de auto-infolijnen in het handling.meta-bestand te wijzigen, de handling-info te nemen van de auto die hij moest vervangen, en deze over de handling van de auto die u hebt vervangen. U kunt nog steeds een extra auto installeren als vervangende auto
Het enige wat u hoeft te doen is de dlc.rpf van de add-on ergens (overal) in uw gta-map te plaatsen en vervolgens openIV te gebruiken om deze te openen, de autobestanden uit te pakken en ze vervolgens te gebruiken om de auto te vervangen die u maar wilt.

Bewerkt: door oliver07
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...