Jump to content

Arcade


Spacky-24

Recommended Posts

Hallo, ik heb een volledige upgegrade arcade. Nu kan ik er niet meer in via de garage. Als ik daar sta dan zegt ie dat dit beschikbaar is wanneer de setup is gedaan. Wtf. Ik had alles. Ik kan wel via de voordeur naar binnen , als ik binnen ben is alles weg. Als ik ceo ben is hij ook op de kaart zichtbaar als mijn bezit??? Wat is hier aan de hand. Rockstar zegt niks te kunnen vinden jn mijn probleem.en heeft mijn klacht dus weer gesloten. 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, PrioX zei:

Heb je het spel al eens opnieuw opgestart?

Ja aleen paar keer. En vandaag opnieuw ingelogt. Geen resultaat. Rockstar heeft wel heel snel de ticket opslot gedaan. Vandaag heb ik weer een ticket ingediend. Met foto erbij van het beeld wat ik krijg te zien. Ik kan nl ook niet meer dezelfde kopen alleen renoveren. Dus wel heel raar. Ik hou jullie op de hoogte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mogelijk oplossing gevonden op het internet: 

Ga naar het eerste planning board en start de eerste scope out missie. Wanneer je deze gedaan hebt moet alles weer werken zoals normaal. 

 

Misschien het proberen waard... 

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, PrioX zei:

Ik heb een mogelijk oplossing gevonden op het internet: 

Ga naar het eerste planning board en start de eerste scope out missie. Wanneer je deze gedaan hebt moet alles weer werken zoals normaal. 

 

Misschien het proberen waard... 

Dat is dus het probleem. Dat kan niet. Want de arcade moet eerst weer een setup gadaan worden. Als ik via de voordeur naar binnen ga kun je dus de setup gaan doen. Tewijl alles aanwezig was. Zelfs de cetrale computer om je bedrijven te runnen. Dus een setup voor de heist gaat zeker niet lukken want ik kan niet eens in de garage k o men. (Dat zeg ik, alles is weg). Zoals het n u lijkt moet ik de setup weer gaan doen en dan alle upgrades weer kopen. Wtf rockstar. Wat is dit. Heeft allemaal een hoop geld gekost, en nu moet je het vrolijk weer gaan doen. Alsof het geld op onze rug groeit. Weer een paar miljoen weg. Een hoop game uren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, we gaan vanmiddag eerst de setup van de arcade uitvoeren. Met ondertussen foto s maken als bewijs. En dan op nieuw opstarten. We gaan het zien. Ik laat het weer weten.(dit was trouwens het advies van rockstar.)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik weer. Bedankt voor het mee denken. Het is weer voor elkaar alles is weer terug. Ik moest inderdaad de scope out missie doen , toen dat klaar was stond alles er weer. Gelukkig. Bedankt nogmaals.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...