Playstationgameplaylive Posted June 16, 2020 Report Posted June 16, 2020 Iemand een idee hoe ik een auto uit shoreside vale naar portland kan krijgen. Ik bedoel wanneer de bruggen nog niet open zijn. Wil graag een auto met bom (detonator). Quote
Big Boss Posted June 16, 2020 Report Posted June 16, 2020 Lang geleden dat ik nog GTA III gespeeld heb. Ik denk dat je in ieder geval via de tunnel op Staunton Island kan komen. Maar om de Callahan Bridge over te komen ga je allicht de cheat voor vliegende auto's moeten gebruiken. Quote
Playstationgameplaylive Posted June 16, 2020 Author Report Posted June 16, 2020 Ik kan via een glitch na staunton zonder probleem. En dan kan ik de treinrails (ondergronds) gebruiken om in shoreside te komen. En dan een bom in de auto plaatsen. Maar kom dan alleen niet terug in portland met de auto. Quote
NandroDavids Posted June 18, 2020 Report Posted June 18, 2020 Volgens mij onmogelijk zonder cheats inderdaad, helaas. Quote
Recommended Posts