Jump to content

Achteruit schieten


Wollongong

Recommended Posts

Je zit op je paard, achtervolgd door...whatever. Dan is het fijn om terug te kunnen schieten. Soms lukt me dat en rent het paard netjes rechtdoor. En soms besluit het paard bochtjes te maken. Waarom? Hoe doe ik dit op de juiste manier (PC speler)?

Ik lees online dat ik de cameramodus moet veranderen, maar dan stuur ik niet zo lekker meer bij normale ritten. Elders staat dead eye, maar ik heb nog steeds niet ontdekt wat dat is en hoe het werkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Als console speler met auto-lock heb ik hier niet zoveel last van. Dat het paard soms rare bewegingen maakt blijft een probleem en raak je later wel aan gewend. :P 

Dead Eye is de schietmodus die ervoor zorgt dat je punten op je vijanden kunt markeren, om deze vervolgens te beschieten. Je activeert deze door de rechtermuisknop in te houden. Dit zal alleen werken wanneer je Dead Eye Core (de core boven de radar met het oog) voldoende vol is. Wanneer Dead Eye activeert kun je dus punten markeren. 

 

Later speel je nieuwe Dead Eye niveaus vrij die er bijvoorbeeld voor zorgen dat je handmatig punten kunt markeren of kritieke punten bij je vijanden kunt zien. 

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je straks gewend bent aan de controls, dan zal het allemaal vanzelf gaan. Het is niet heel moeilijk. Ik speel natuurlijk wel met een controller op console. Dus misschien dat het op PC wat moeilijker is door de ligging van de toetsen die je moet gebruiken. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2-7-2020 om 09:52, Wollongong zei:

welke toetsen dan? Ik snap er weinig van...

 

Sorry! Ik lees je berichtje net pas. 

 

Als je op C drukt kijk je achterom. Als je dan tegelijkertijd richt hoef je niet heel de camera rond te draaien. Dit helpt ook weer bij de besturing van je paard, de kans is kleiner dat het paard van het pad beweegt. Ik zei dat je Dead Eye activeert door de rechtermuisknop te gebruiken. Maar ik lees nu ergens anders dat je Caps Lock moet gebruiken. Welke knop het nu is weet ik dus niet, en zou je eigenlijk zelf even moeten bekijken bij de instellingen. Maar als je tijdens het achterom kijken Dead Eye activeert moet het rijden en tegelijkertijd schieten al makkelijker worden. 

 

Het is uiteindelijk een beetje oefenen en wennen. Maar heel moeilijk is het niet. Wellicht ben je in de afgelopen week al wat verder gekomen? Ben wel benieuwd! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...