Jump to content

Welke investering kan ik beter mijden?


Wollongong

Recommended Posts

Oh, wat was ik blij, toen ik in GTA-O eindelijk mijn eerste kantoor opende. Om vervolgens eigenlijk vooral gebruik te maken van de buzzard en amper missies te spelen. Dan maar de MC, met haar businesses. Mijn document shop is al jaren stof aan het verzamelen en de enige reden dat een paar andere bedrijven open zijn is vanwege de inkomensstroom die dan in de club kan worden gegenereerd. Maar die investeringen verdien ik nooit meer terug.

 

Vandaag heb ik een goed deel van de middag in de online wereld van RDD2 gezeten. Alles bij elkaar heb ik geloof ik mijn gele tellertje op 2,88 staan. Ik begrijp dat deze naar honderd moet, om een goudstaaf te krijgen. Jammer alleen dat de eerste de beste investering al 15 goud kost. Daar ben ik dus wel tot de jaarwisseling mee bezig (ik werk weer fulltime). Dus... welke investeringen moet ik absoluut mijden?

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Dure kledingstukken: het is best verleidelijk om al snel veel geld of Gold uit te gaan geven aan kledingstukken om een leuke outfit samen te stellen. Ik zou hier mee wachten. Hoewel het natuurlijk leuk is om er stoer uit te zien, heb je er verder niks aan, en kun je de honderden dollars die je eraan uitgeeft beter ergens anders aan besteden. 
  • Paarden van een laag level: op het begin heb je geen super snel of speciaal paard, deze krijg je eigenlijk pas bij hogere levels. Ik geloof dat je rond level 50 pas de eerste degelijke paarden krijgt. Ik zou dus zeker geen paarden gaan kopen die je later sowieso gaat vervangen, en ze nu alleen maar koopt omdat ze iets sneller zijn. Dat verschil merk je toch niet. 
  • Veel wapens: er zijn genoeg wapens om te kopen. Maar ik zou het persoonlijk bij deze drie houden, en het is aanraden om deze wel z.s.m. aan te schaffen: Bolt Action Rifle, Navy Revolver en Lancaster Repeater. Je zult merken dat deze wapens op veel momenten gebruikt kunnen worden. De rest is maar bijzaak. 
  • Emotes: deze zijn peperduur en kosten vaak veel geld en Gold. Zeker niet kopen als beginnende speler. 

Dat is even waar ik zo snel op kan komen. Wat hierboven staat is allemaal niet noodzakelijk, en het is beter om eerst de noodzakelijke dingen te kopen.

 

Als ik nog een tip mag geven om snel aan Gold te komen: Daily Challenges. Deze kun je vinden in het Player Menu en worden elke dag vernieuwd. Daily Challenges werken met streaks waardoor je een bonus kunt krijgen. Standaard krijg je per challenge 0.20 Gold. Maar wanneer je een streak opbouwt krijg je meer. Het is dus belangrijk om deze streak vast te houden om het maximale uit de challenges te krijgen. 1 challenge per dag is genoeg om de streak te behouden. Als je 28 dagen lang de streak weet te behouden heb je de maximale bonus: 0.50 Gold voor een challenge. Je hebt er zeven en dus kan je dagelijks 5 Gold Bars verdienen. Het is misschien lastig om te doen omdat je gewoon moet werken. Maar misschien toch de moeite waard als je snel wat Gold bij elkaar wilt halen. 

 

PvP levert ook redelijk wat Gold op. Maar dat moet je ding zijn, en dat is het van mij totaal niet. Dus heel veel ervaring heb ik daar niet mee. 

 

XP blijven verdienen op allerlei mogelijke manieren is ook verstandig, en dan is het misschien beter om de Collector's Bag eerst aan te schaffen voor 15 Gold Bars. Voor elke collectie die je verkoopt krijg je best veel en snel XP. Om de vijf levels krijg je een gratis Treasure Map. In deze schat zit altijd wat Gold. 

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, ik dacht eigenlijk vooral aan die vier trades waar je 15 goud elk voor moet neerleggen. Collector lijkt me eigenlijk wat saai, eerlijk gezegd.... bountyhunter en trader (jager, toch?) interessanter. De 4e...geen idee wat het is..

Als ik maar niet weer ergens mee opgezadeld wordt dat ik niet gebruik maar wel elke dag geld kost.

De streak gaat hem niet worden, met mijn nieuwe baan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren her en der wat rondgekeken naar wapens. Ik vroeg me af, waarom de Navy Pistol, want er lijken een aantal pistolen te zijn met (iets) betere stats. Waarom is deze dan zo populair?

 

Hoe krijg ik de tweede holster voor dual pistols (zoals in story mode)?

Ik heb nu, volgens mij, de rolling block rifle als sniper gun. Is de Bolt action beter?

 

Als ik upgrades voor mijn paard koop (zadel enzo), dan kan ik die meenemen naar een nieuw paard, toch?

 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Wollongong zei:

Ik heb gisteren her en der wat rondgekeken naar wapens. Ik vroeg me af, waarom de Navy Pistol, want er lijken een aantal pistolen te zijn met (iets) betere stats. Waarom is deze dan zo populair?

Ik vind de Navy Revolver persoonlijk een stuk sterker dan de andere. Hij schiet misschien niet sneller dan andere, maar dat compenseer je met de kracht. Je moet minder schieten om vijanden te doden. 

 

4 minuten geleden, Wollongong zei:

Hoe krijg ik de tweede holster voor dual pistols (zoals in story mode)?

Deze kun je kopen bij de Gunsmith, en valt onder een Off-Hand Holster. Deze unlock je vanaf level 25. 

 

9 minuten geleden, Wollongong zei:

Ik heb nu, volgens mij, de rolling block rifle als sniper gun. Is de Bolt action beter?

De Rolling Block is een prima sniper. De Bolt Action is een gewone rifle, dus zonder vizier. Deze is krachtig om te gebruiken vanaf het paard. Dus ook zeker aan aanrader. 

 

10 minuten geleden, Wollongong zei:

Als ik upgrades voor mijn paard koop (zadel enzo), dan kan ik die meenemen naar een nieuw paard, toch?

Ja, in de Stable kun je upgrades zoals een zadel van paard wisselen. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Ik vind de Navy Revolver persoonlijk een stuk sterker dan de andere. Hij schiet misschien niet sneller dan andere, maar dat compenseer je met de kracht. Je moet minder schieten om vijanden te doden. 

 

Moet je wél raak schieten natuurlijk...

😆

1 uur geleden, PrioX zei:

Deze kun je kopen bij de Gunsmith, en valt onder een Off-Hand Holster. Deze unlock je vanaf level 25. 

Ah, vandaar dat ik hem in de catalogus niet vindt (ben bij 21)

1 uur geleden, PrioX zei:

 

De Rolling Block is een prima sniper. De Bolt Action is een gewone rifle, dus zonder vizier. Deze is krachtig om te gebruiken vanaf het paard. Dus ook zeker aan aanrader. 

 

Ja, in de Stable kun je upgrades zoals een zadel van paard wisselen. 

Ah, ja...een krachtig vuurwapen, dat mis ik inderdaad nog wel.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...