Jump to content

Domme vragen


Wollongong

Recommended Posts

waar jullie vast een slim antwoord op hebben...

 

1) Waar de vork zit de chatfunctie?

2) Waarom betaal ik 75c per dag voor de stallen, terwijl ik alleen het paard van die eerste missie heb en altijd ergens op de prairie rondloop?

3) Wat is het nut van mijn kamp precies? Ik kan er niet eens slapen. Wat is de logica dat ik in de bushbush niet gewoon een fikkie kan stoken en craften?

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 minuten geleden, Wollongong zei:

1) Waar de vork zit de chatfunctie?

De chatfunctie werk net iets anders dan op GTA Online. Als ik me niet vergis kun je standaard alleen spelers horen die dichtbij in de regio zijn. Je kunt dit verder wel instellen:

Player Menu (L) > Online Options > Voice Chat

 

Ik moet er wel bij vermelden dat je alleen spelers hoort die dezelfde instellingen hebben. 

 

15 minuten geleden, Wollongong zei:

2) Waarom betaal ik 75c per dag voor de stallen, terwijl ik alleen het paard van die eerste missie heb en altijd ergens op de prairie rondloop?

We hebben het hier over Rockstar, dus elke cent die ze van je kunnen afpakken met een rare reden, pakken ze. Je moet het zo zien dat de stallen een plek reserveren voor jouw paard. Dus deze is altijd beschikbaar voor jou, ook al ben je met je paard op trektocht en dus moet je betalen.  :P 

 

15 minuten geleden, Wollongong zei:

3) Wat is het nut van mijn kamp precies? Ik kan er niet eens slapen. Wat is de logica dat ik in de bushbush niet gewoon een fikkie kan stoken en craften?

Het kamp moet je zien als je appartement op GTA Online. In het kamp kun je wisselen van kleding, oufits maken, craften, uitrusten en eten. Als je de Trader-rol aanneemt verandert je kamp in een business en zal je samen met Cripps goederen maken en verkopen vanuit je kamp. Als je dus het optimale uit je kamp wilt halen (inclusief de upgrades die je kunt kopen), dan moet je de Trader-rol zijn gestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Voice chat is leuk...maar ik bedoel gewoon typen...

 

Kamp...ik ben er nog niet uit hoe flexibel deze is qua locatie. En kan ik niet gewoon net als in story mode een mini kampje maken?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Red Dead Online heeft voor nu nog geen tekst chat. 

 

Het kamp werkt net iets anders dan in story mode. Je kunt niet zelf iets opzetten op een willekeurige plek. Alleen Cripps kan je kamp opzetten, al kan jij wel de regio bepalen. Waar in de regio je kamp dan verschijnt is willekeurig, maar wel afhankelijk van de kampen van andere spelers. Stel iemand staat in regio A op staanplaats 1, dan zal jouw kamp op staanplaats 2 komen te staan. 

Link to comment
Delen op andere websites

Geen text chat...wow...

 

Is dat ook waarom mijn kamp elke keer ergens anders lijkt te zijn?

En hoe slaap ik....? Hoe werkt dat kamp? Wordt er per minuut aan het vuur iets van cores geregenereerd? Of is één seconde genoeg?

Link to comment
Delen op andere websites

39 minuten geleden, Wollongong zei:

Geen text chat...wow...

Ik verwacht dat ze dit nog wel toevoegen. Recent is gebleken dat modders namelijk wel een soort van tekstchat kunnen gebruiken. Het zit er dus wel in. 

 

40 minuten geleden, Wollongong zei:

Is dat ook waarom mijn kamp elke keer ergens anders lijkt te zijn?

Als ik me niet vergis staat je kamp op de plek waar je deze voor het laatst neerzet. Maar wanneer je van sessie wisselt en het blijkt dat er in deze regio of op die locatie geen plek is, dan zal je kamp ergens anders neergezet worden. Er zit al maanden een bug in het spel waardoor Cripps je kamp niet wilt plaatsen of hij verwijderd je kamp gewoon. 

 

41 minuten geleden, Wollongong zei:

En hoe slaap ik....? Hoe werkt dat kamp? Wordt er per minuut aan het vuur iets van cores geregenereerd? Of is één seconde genoeg?

Het kamp werkt vrij simpel. Het is in feite je safe space. Zolang je de witte vlag uit hebt hangen kunnen spelers je geen schade doen. Deze vlag kun je aanpassen in het player menu. Je kunt ook de witte vlag verwijderen en dan is schieten natuurlijk wel toegestaan. 

 

In je kamp is een Wilderness Outfitter (het $-teken). Hier kun je upgrades en customization voor je kamp kopen. Zo kun je een kamp thema instellen waarmee je de tenten, stoelen, banken, etc kunt veranderen. Ook kun je hier een andere tent kopen. Hoe groter de tent, hoe beter dit is voor je Cores (dit staat bij de tenten beschreven). 

 

Bij het kampvuur in je kamp kun je uitrusten, vlees bakken en drankjes maken. In Red Dead Online kun je niet slapen. De enige manier om uit te rusten is door ergens te gaan zitten. Je zult langzaam zien dat je Cores aangevuld worden. Je kunt ook gewoon zoals in de story mode iets eten, dit gaat sneller. 

 

Verder is er in je kamp een lock box, dit in in feite gewoon je postvakje die je ook bij de Post Office hebt. Wanneer je voldoende geld hebt en het juiste level bent kun je ook nog andere upgrades kopen die wel handig zijn, al zijn sommige gebonden aan een Role Level. Zo is er bijvoorbeeld een Weapon Locker waarin je wapens kunt opslaan, een stew pot om beter eten te maken, en een fast travel post. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd. Ik zie mijn cores niet bij het zitten. R-Alt roept ze ook niet op...

Nog meer...

waar verkoop ik paarden? Want de stallen vertikken ze te kopen. En wagens kan ik bij Emerald ook niet kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Wollongong zei:

Vreemd. Ik zie mijn cores niet bij het zitten. R-Alt roept ze ook niet op...

In het Display menu staat een optie om de Cores (en andere elementen) altijd weer te geven. Je moet de Cores dan op Static zetten. Misschien dat ik me vergist heb, en dat je bij het kampvuur moet gaan zitten om de Cores te vullen.

 

1 uur geleden, Wollongong zei:

Nog meer...

waar verkoop ik paarden? Want de stallen vertikken ze te kopen. En wagens kan ik bij Emerald ook niet kwijt.

Ook dit kan helaas (nog) niet. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 22-7-2020 om 00:03, PrioX zei:

In het Display menu staat een optie om de Cores (en andere elementen) altijd weer te geven. Je moet de Cores dan op Static zetten. Misschien dat ik me vergist heb, en dat je bij het kampvuur moet gaan zitten om de Cores te vullen.

 

Ook dit kan helaas (nog) niet. 

...

wow...

 

Maar dingen jatten en verkopen is toch de essentie van alle Rockstar games ?? LOL

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...