Jump to content
Platypus

Nieuwe rol, Outlaw Pass en meer content beschikbaar in Red Dead Online


 

Na lang wachten is er eindelijk een nieuwe grote update voor Red Dead Online. Deze update voegt onder andere een nieuwe Frontier Pursuit en een nieuwe Outlaw Pass toe aan de game. Hieronder staat alle nieuwe content beschreven.

 

Nieuwe rol: Naturalist

In deze rol moet je verschillende dieren opsporen en op hen jagen of bestuderen. Sommige van deze dieren zijn ook legendarisch (hieronder vind je meer info). Met deze rol word je ook voorgesteld aan twee nieuwe personages.

Aan de ene kant heb je Harriet Davenport, een vrouw die dieren bestudeert en probeert om deze wilde dieren te beschermen. Zij is op zoek naar avonturiers om deze dieren op te sporen en om meer informatie te verzamelen (onder andere door de dieren te verdoven).

Aan de andere kant heb je Gus Macmillan, een ervaren jager die mensen zoekt om dieren te doden en hun materialen gebruikt om voorwerpen en kleding te maken. Maar opgelet, Gus zal niet blij zijn als hij te weten komt dat je ook Harriet helpt.

 

large.RDOnline66.png.879d47b367fe4a95b6a18c8c44e81798.pnglarge.RDOnline67.png.4bbcf9e8005ad378d69364a5ebed75c4.png

 

Bezoek het Welcome Center in Strawberry om deze twee mensen te ontmoeten en om aan je nieuw avontuur te beginnen. Je krijgt ook een Animal Field Guide, dit is een compendium waarin nieuwe informatie komt over de dieren die je bestudeert en opjaagt.

Hoe meer voortgang je boekt, hoe meer voorwerpen en andere zaken beschikbaar worden gesteld, zoals nieuwe paarden, kleding en Tonics. Je krijgt ook de mogelijkheid om dieren uit hun lijden te verlossen met Mercy Kill en de mogelijkheid om een klein kamp op te zetten tijdens het jagen.

 

Legendarische dieren

large.RDOnline69.jpg.b3c2c43c8ce8b8734136d045970653d3.jpg

 

Tijdens je avontuur zul je soms ook legendarische dieren vinden. Dankzij de Legendary Animal Map leer je hun natuurlijke habitat kennen en ook hun exacte locatie. Als je het dier eindelijk gevonden hebt, kun je het verdoven om zo meer informatie te weten te komen voor Harriet of je kunt het dier doden zodat Gus het kan gebruiken om nieuwe voorwerpen en kleding te maken. In de komende weken zal Rockstar telkens nieuwe legendarische dieren toevoegen aan de game.

 

Nieuwe camera, wapens en Freemode Events

large.RDOnline70.png.4091aed3c8828984a5bc7cce19eb04e7.png

 

Om deze dieren te bestuderen heb je natuurlijk een nieuwe camera nodig met meer mogelijkheden en filters. Deze camera is beschikbaar in de Wheeler, Rawson & Co. catalogus, samen met nieuwe wapens zoals de verbeterde boog en de Elephant Rifle, die je kunnen helpen bij het doden van grote dieren.

Daarnaast zijn er ook een paar nieuwe Freeroam Events:

Legendary Animal Protection - Werk samen om een legendarisch dier te beschermen tegen stropers. Maar kom niet te dichtbij, of het dier ziet jou als een gevaar.

Wild Animal Tagging - Werk samen om dieren te verdoven en stalen te verzamelen die je leiden naar een legendarisch dier. Maar pas op voor stropers.

 

Outlaw Pass 3 en meer

 

Er is een nieuwe Outlaw Pass beschikbaar. Deze pass geeft je toegang tot exclusieve kledij en voorwerpen die je nergens anders kunt vinden. Dit doe je door in rang te stijgen en bij elke rang krijg je een nieuw voorwerp. Deze pass kost goud maar je krijgt je goud terug naarmate je in rang stijgt. De Outlaw Pass 3 is beschikbaar tot 19 oktober.

 

Rockstar heeft ook nieuwe random events toegevoegd aan de game, waardoor er meer variatie is terwijl je door de wereld reist.

Er zijn ook nieuwe kledij, kapsels, emotes en awards beschikbaar. Check dus zeker je catalogus voor alle nieuwigheden.

Deze update heeft ook meer dan 250 verbeteringen toegevoegd aan het spel, zoals minder problemen bij het pitchen van je kamp en meer dieren in free roam. Daarnaast hebben ze ook de weapon locker toegevoegd aan Story Mode.

 

Voordelen en beloningen

Vanaf vandaag tot 3 augustus krijgen alle Naturalists twee keer zoveel geld bij Tier 3 Animal Samples en Whole Carcass Sales. Daarop krijgen ze de komende vier weken ook volgende voordelen:

  • Word Naturalist, en krijg een gratis Role Accessory, Outfit of Emote.
  • Verdoof en verzamel een staal van een dier, en krijg de Gila Monster vlag voor je kamp.
  • Voltooi een Legendary Animal Sighting Mission, en krijg een unieke tint voor de Farnholme Double Bandolier.
  • Zet een Wilderness Camp op, en krijg een schatkaart.

 

Voor alle spelers gelden volgende voordelen:

  • 30% korting op een Novice of Promising voorwerp in de Naturalist rol.
  • 2000 Naturalist XP.
  • Gratis Sedative Varmint kogels.
  • Gratis feromoon van een legendarisch dier.
  • 30% korting op een revolver.
  • Gratis Ability Card.

 

PS4 spelers krijgen volgende cadeautjes:

  • 10 Sedative Varmint kogels, 5 Animal Revivers, 5 Blending Tonics.
  • Eerdere toegang tot: Legendary Gabbro Horn Ram, Legendary Chalk Horn Ram, Three Fossil Collection Set, Woodcote Poncho.

 

Twitch Prime-leden krijgen volgende cadeautjes:

  • Legendary Katata Elk Animal Coat
  • 5 Gratis feromonen van legendarische dieren, 6000 Naturalist XP, Gratis Wilderness Camp
  • 50% korting op een hond, tent en vest onder rang 15
  • 10 Special Health Cures, 10 Special Snake Oil, 10 Special Miracle Tonic, 10 Special Bitters

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben tot nu toe een beetje teleurgesteld in de update. Ik had er meer van verwacht, zeker na zeven maanden, en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik me nu niet zo vermaak. De nieuwe rol is weer veel van hetzelfde en past eigenlijk niet in het plaatje van een outlaw. Ik begrijp dat er ongetwijfeld spelers zijn die dit soort activiteiten fantastisch vinden. Maar ik persoonlijk heb geen zin om tientallen dieren te bestuderen, monsters af te nemen en foto's te maken. Het heeft ook weer veel weg van de Collector-rol: veel rondrijden en zoeken, en collecties inleveren om geld te verdienen. 

 

De ''veelgevraagde features'' die ze zouden toevoegen heb ik nog niet echt ontdekt. Ze hebben de Trapper toegevoegd, maar die heeft op dit moment bar weinig te bieden (zal ongetwijfeld worden ge-dripfeed). 

 

Misschien dat mijn mening nog gaat veranderen, dit is namelijk mijn eerste indruk na 2 uurtjes spelen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 28-7-2020 om 21:29, PrioX zei:

Ben tot nu toe een beetje teleurgesteld in de update. Ik had er meer van verwacht, zeker na zeven maanden, en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik me nu niet zo vermaak. De nieuwe rol is weer veel van hetzelfde en past eigenlijk niet in het plaatje van een outlaw. Ik begrijp dat er ongetwijfeld spelers zijn die dit soort activiteiten fantastisch vinden. Maar ik persoonlijk heb geen zin om tientallen dieren te bestuderen, monsters af te nemen en foto's te maken. Het heeft ook weer veel weg van de Collector-rol: veel rondrijden en zoeken, en collecties inleveren om geld te verdienen. 

 

De ''veelgevraagde features'' die ze zouden toevoegen heb ik nog niet echt ontdekt. Ze hebben de Trapper toegevoegd, maar die heeft op dit moment bar weinig te bieden (zal ongetwijfeld worden ge-dripfeed). 

 

Misschien dat mijn mening nog gaat veranderen, dit is namelijk mijn eerste indruk na 2 uurtjes spelen. 

Dat past idd echt totaal niet zo een enorme spel. De race spel dat ik speel, The Crew 2 heeft ook zo een Collector rol achtige content en dat is enorm saai.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...